مشروح اخبار


» انتصاب اعضای مدرسه‌ساز بانک صادرات



به گزارش خبرنگار اقتصادی راک نیوز ؛ زراعتی مدیر عامل این بانک با اشاره به اقدامات خیر خواهانه کارکنان بانک متبوعش در ساخت و تجهیز مدارس و مجموعه‌های فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار کشور گفت: مدرسه‌سازی امر خیر و باقیات صالحاتی است که رشد و برکت فراوانی برای همکاران و بانک به همراه دارد.
وی افزود: در این مدارس، فرزندان این مرز و بوم پرورش می‌یابند و هر یک از این تربیت‌شدگان، به عنوان نسل های آینده این کشور می توانند، پویایی و بالندگی کشور را مهیا سازند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به لزوم عمل به رسالت‌های اجتماعی بانک خاطرنشان کرد: این بانک همواره مروج اصلی مدرسه‌سازی در کشور بوده و هست. و این امر را رسالتی اجتماعی برای خود بشمار می آورد که با همت والای همکاران به صورت خود جوش و داوطلبانه انجام می شود.
طهماسبی، عضوپیشین و جدید"ستاد مدرسه‌سازی بانک صادرات ایران" نیز در این جلسه به بیان شرح مختصری از سابقه مشارکت مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در امر مدرسه‌سازی پرداخت و گفت: همکاران خیر این بانک با توجه به اهمیت علم و دانش و کمبود مدارس در بعضی از نقاط کشور تاکنون در ساخت و تجهیز ١٤ واحد فرهنگی مشارکت داشته‌اند و سه مدرسه دیگر نیز دراستان های زنجان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است.
وی افزود: ساخت و تجهیز مدرسه و کتابخانه دراستان های تهران، مشهد مقدس، گلستان، لرستان، اردبیل، اراک، کرمانشاه، یزد، اصفهان و کردستان بخشی از طرح‌های اجراشده "ستاد مدرسه‌سازی بانک صادرات ایران" است که از محل کمک‌های مالی مدیران و کارکنان این بانک به بهره‌برداری رسیده است.
دراین مراسم احکام انتصاب جمشید جام‌خانه مشاور مدیرعامل و مدیرامور ارتباطات و خدمات مدیریتی، حسن فراهانی مشاور مدیرعامل و مدیرامور حراست و حفاظت، حسین مردانی مدیر امور منابع انسانی، بهرام عضدی رئیس اداره کل امور مهندسی و ساختمان و طهماسبی و عظیمی ماسوله اعضای انجمن اسلامی بانک، به عنوان اعضای جدید "ستاد مدرسه‌سازی بانک صادرات ایران" به امضای مدیرعامل بانک به نامبردگان اهدا شد.




تاریخ انتشار : 11 دی 1395 15:50



» اخبار مرتبط:

  • مدیر امور شعب بانک ملت کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد+گزینه احتمالی جایگزین
  • حقوق کدام کارمندان 400 هزار تومان زیاد شد؟
  • تغییرمدیرعامل بانک سینا وصادارات کشور
  • مدیرعامل بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
  • مدیرعامل دولت تدبیر در بانک تجارت منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler