مشروح اخبار


» نشت گاز LPG از سیلندر 11 کیلوی اجاق گاز درانباری درشیراز آتش به پا کرد!



علیرضا کوهکن کمک فرمانده آتش نشانان درباره این حادثه گفت: نشت گاز از سیلندر اجاق گاز ومجاورت آن با مواد قابل اشتعال منجر به حریق شده بودکه آتش نشانان بی درنگ با قطع برق و گاز و ایمن سازی محل حادثه وارد انبار شدندوبا تجهیزات کامل در دو جهت آبدهی حریق


به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز ،  پس از اطلاع رسانی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده شعله های آتش و دود که از یک انبار آهن آلات به بیرون زبانه می کشید، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله ساعت 7:42 دقیقه صبح دیروز زنگ ایستگاه 8 را به صدا درآورد و آتش نشانان نیروها را به جاده شیراز سپیدان اعزام كردند.

علیرضا کوهکن کمک فرمانده آتش نشانان درباره این حادثه گفت: نشت گاز از سیلندر اجاق گاز ومجاورت آن با مواد قابل اشتعال منجر به حریق شده بودکه آتش نشانان بی درنگ با قطع برق و گاز و ایمن سازی محل حادثه وارد انبار شدندوبا تجهیزات کامل در دو جهت آبدهی حریق را کاملا اطفا کردند.

وی ادامه داد: نیروهای عملیات پس از اطفا حریق و لكه گیری كامل با جلوگیری از سرایت آتش به دیگر قسمتهاو نیز جستجو كامل در فضای انبار برای اطمینان از عدم وجود افراد، دود حاصل از این آتش سوزی را تخلیه کردند و به ماموریت خود پایان دادند.

گفتی است این حادثه که حدودا یک ساعت به طول انجامید به بسیاری از تجهیزات انبار خسارت وارد کرد.

 

همچنین آتش نشانان از همین ایستگاه در ساعت 15:23 دقیقه روز گذشته جهت اطفای یک منزل مسکونی در شهرک گلستان ، به محل حادثه اعزام شدند.

کوهکن کمک فرمانده عملیات در این باره گفت: بی احتیاطی و استفاده از پیک نیک برای روشن کردن زغال منجر به بروز این حادثه شده بود.

آتش نشانان به محض حضور در محل با بستن شیر پیک نیک و دور کردن آن از محل حادثه حریق را بوسیله آبدهی اطفا کردند و در نهایتبا تخلیه کامل خانه از گاز به عملیات خود پایان دادند.



تاریخ انتشار : 12 دی 1395 04:59



» اخبار مرتبط:

  • ازکشف جسد مرد 40 ساله در منزل مسکونی تاآتش خفته در انبار چوب بیدار شد
  • آتش سوزی کارخانه بسته بندی تیغ اصلاح صورت در شهرک صنعتی شیراز
  • آتش سوزی در پروژه مسکونی شهرک گلستان
  • از آتش سوزی در عینک فروشی تا حریق کارگاه قالی بافی درشیراز!
  • روشن بودن بخاری و انتقال گرما به مواد قابل اشتعال مغازه ای را درشیراز به آت ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام