مشروح اخبار


» برانکو:من به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ازیکنان من در دنیا بهترین هستند و خوشحالم که آنها را در اختیار دارم



به گزارش سرویس ورزشی راک نیوز ؛سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جلسه آمدیم تا وضعیت بازیکنانی را که می‌خواهیم مشخص شود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مسائل اخیری که رخ داده گفت: امروز جلسه‌ای در باشگاه داشتیم. درست مثل همیشه اما موضوع اصلی ما بحث درباره آماده سازی تیم بود. این هم باید مشخص می شد که بازیکنانی که می خواستیم به کجا رسید چون باید تیم را آمده کنیم.همان طور که گفتم لیگ و آسیا برای ما مهم است.

  سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت ملی‌پوشان تیمش به ایران عنوان کرد: من تازه متوجه این موضوع شدم و به این خاطر الآن نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم. فردا ملی‌پوشان را در تمرین خواهم دید و پس از صحبت با آنها در این مورد اظهارنظر خواهم کرد.

برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا این کار کی‌روش حرفه‌ای بوده یا احساسی، تصریح کرد: برای من مهم نیست که دیگران چگونه رفتار می‌کنند و فقط کار خودم را می‌کنم. آنها خودشان حرفه‌ای هستند و می‌دانند چه‌کاری انجام می‌دهند. هر فردی کار خودش را انجام می‌دهد و هر مربی نظر خودش را می‌دهد. درباره اینکه بازیکنان ما چرا برگشتند تا زمانی که با آنها صحبت نکنم نمی‌توانم اظهارنظری داشته باشم.

وی با تمجید از شاگردانش خاطرنشان کرد: ما یک نیم‌فصل خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم و بازیکنانم تمام توان‌شان را برای باشگاه گذاشتند. من افتخار می‌کنم تیمم 7 ملی‌پوش دارد و انتظار از بازیکنانم دارم تا در نیم‌فصل دوم هم به همین روندشان ادامه دهند ضمن اینکه ما همیشه حمایت‌مان را از تیم ملی اعلام کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه در بیانیه فدراسیون آمده است برنامه تیم ملی از قبل اعلام شده بود، یادآور شد: بله، همین‌طور است اما من دیشب هم گفتم که اردوی امارات در برنامه اولیه فدراسیون نبود.

برانکو در خصوص اینکه آیا این کارهای انجام‌شده حرفه‌ای بوده یا خیر، تصریح کرد: من اهمیت نمی‌دهم که دیگران چطور رفتار می‌کنند. من بر اساس تجربه خودم کار می‌کنم، دیگران حرفه‌ای هستند و می‌دانند چه کار می‌کنند.

وی ادامه داد: هر مربی نظر خودش را دارد و بر اساس روش کار خودش فعالیت می‌کند، من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. نیم‌فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان حداکثر توانشان را برای باشگاه گذاشتند و امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم. افتخار می‌کنیم که 7 ملی‌پوش داریم، هرچند به نظر من می‌توانستیم ملی‌پوشان بیشتری داشته باشیم. هیچ‌وقت مشکلی برای حمایت از تیم ملی نداشته‌ایم.
 

 برانکو در واکنش به این سؤال که چرا ملی‌پوشان تیمش برگشتند، گفت: چرا برنگردند؟ آنها به باشگاه خودشان بازگشتند. بازیکنان من در دنیا بهترین هستند و من خوشحالم که آنها را در اختیار دارم. از بازگشت ملی‌پوشانم به ایران استقبال می‌کنم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود کی‌روش به سروش رفیعی هم گفته است "اگر با پرسپولیس قرارداد بسته‌ای می‌توانی به ایران برگردی"، گفت: در این باره چیزی نشنیده‌ام.

برانکو درباره اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده که او نیز وقتی مقابل تیم ملی ایستاد در استقلال زیر پایش را خالی کردند، اظهار داشت: قلعه‌نویی از دوستان خوب من است اما نمی‌دانم در مورد او چه‌چیزی اتفاق افتاده است.




تاریخ انتشار : 15 دی 1395 11:58



» اخبار مرتبط:

  • پس از خلق دومین شگفتی درجام حذفی/سرمربی نفت و گاز گچساران: در آینده حرف‌های ...
  • واکنش پرسپولیس به توهین منصوریان
  • خداحافظی کی روش با بازیکنان تیم ملی /من همیشه ملت ایران را در قلبم نگه می‌د ...
  • تصویر خبرساز مهاجم جدید پرسپولیس + عکس
  • دنيزلي هم حرفاي استلي را زد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler