مشروح اخبار


» قدردانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد ازحضور پرشور مردم در نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی +متن بیانیه



دکتر خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی ازحضور پرشور مردم استان درمراسم تشییع ونکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یاردیرین امام ،انقلاب و رهبری قدردانی نمود.

دراین پیام آمده است :


به گزارش راک نیوز از یاسوج؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی از حضور پرشور و باشکوه مردم در آیین تشییع و تدفین و حضور در برنامه های ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در جای جای استان تقدیر کرد. 

 

متن پیام سید موسی خادمی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با عرض تسلیت و تعزیت مجدد به مناسبت ارتحال جانسوز و جانگداز یار دیرین و صدیق امام و رهبری، مجاهد نستوه، عالم ربانی و اسلام شناس توانمند حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، از اقشار مختلف مردم شریف استان ،نماینده محترم ولی فقیه، دستگاههای قضایی ، نظامی، انتطامی و امنیتی، صداوسیما و سایر رسانه های جمعی ،ائمه جمعه و جماعات و همه اعضای شورای اداری و مدیران دستگاههای اجرایی ،احزاب و گروههای مختلف سیاسی و اجتماعی به جهت حضور باشکوه در مراسم وداع و بزرگداشت آن فقید سعید نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

 

 

بی شک این حضور باشکوه و عزتمند مهر تاییدی بر خدمات ماندگار و بی منت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است که عمری در راه تعالی نظام و کشور و حفظ وحدت و اعتدال تلاش کردند.

 

بار دیگر از این فرصت استفاده کرده و این مصیبت عظما و رحلت جانسوز را محضر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران،همه علما و روحانیون،  اقشار مختلف و قدرشناس مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه بیت مکرم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی( رحمت الله علیه) تسلیت و تعزیت گفته و برای آن عالم جلیل القدر طلب غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.

 

سید موسی خادمی _ استاندار



تاریخ انتشار : 24 دی 1395 23:56



» اخبار مرتبط:

  • دعوت از مردم گچساران برای شرکت در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • با ارسال پیامی/ امام جمعه شهر سوق درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گ ...
  • اعضای هيئت نمایندگان اتاق بازرگانی یاسوج ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی, را ...
  • استاندار کهگیلویه وبویراحمد درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت + م ...
  • 3 روز عزای عمومی و 21 دی ماه تعطیل اعلام شد/محل دفن هنوز مشخص نشده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler