مشروح اخبار


» کاسب کاری کانال های خبری تلگرام در کهگیلویه وبویراحمد!



 در پی این اظهار نظر، نقش شبکه‌های اجتماعی در پیروزی انتخابات پررنگ‌تر از قبل شده است همان‌طور که کشور ما نیز نقش شبکه‌های اجتماعی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی درک کرد اما کشور ما رویداد مهم دیگری یعنی انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو دارد و در پی همه گیر شدن استفاده از شبکه‌های اجتماعی سؤال این است با توجه به تأثیر


کاسب کاری کانال های خبری تلگرام در کهگیلویه وبویراحمد!

بسیاری عامل پیروزی «دونالد ترامپ» در چهل و پنجمین انتخابات ریاست جمهوری امریکا را شبکه‌های اجتماعی ازجمله توئیتر و فیس بوک عنوان می‌کنند و در همین زمینه، پیروز انتخابات یعنی ترامپ نیز در این باره گفته است «فیس بوک و توئیتر در پیروزی من نقش کلیدی ایفا کرده‌ است و با اینکه هیلاری کلینتون بسیار بیشتر از من برای تبلیغات دیجیتالی و سنتی هزینه کرد ولی نتیجه نشان داد که فیس بوک، اینستاگرام، توئیتر و... قدرتی بیشتر از پول دارند و فکر می‌کنم همین شبکه‌ها بودند که باعث شدند من پیروز میدان شوم». در پی این اظهار نظر، نقش شبکه‌های اجتماعی در پیروزی انتخابات پررنگ‌تر از قبل شده است همان‌طور که کشور ما نیز نقش شبکه‌های اجتماعی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی درک کرد اما کشور ما رویداد مهم دیگری یعنی انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو دارد و در پی همه گیر شدن استفاده از شبکه‌های اجتماعی سؤال این است با توجه به تأثیر شبکه‌های اجتماعی و نقش پررنگ آن در انتخابات، حاکمیت و افراد سیاسی برای انتخابات پیش روی ریاست جمهوری چه مسائلی را باید مد نظر بگیرند. 

به گزارش راک نیوز ؛هنوز تا انتخابات 96 درایران چندماهی فرصت هست و حتی در بسیاری از نقاط کشور تنور انتخابات محلی (شورا های شهر و روستا ) اصلا بخود داغی ندیده است، اما این در استان کهگیلویه وبویراحمد متاسفانه برخی کاندیداهای شورای شهر با تمسک به نظرسنجی های تلگرامی سعی دارند خود را محبوب ومقبول برای انتخابات پیشرو جلوه دهند.

از شامگاه جمعه شب چند کانال تلگرامی در کهگیلویه وبویراحمد وحتی ممسنی فارس با بازنشر یک پیام مبنی براینکه به نظرسنجی فلان مراجعه وآقای "ح-ا" را انتخاب کنید این احتمال را در ذهن مخاطب تداعی میکند که نکند انتخابات فردا صبح قرار است برگزار گردد.

بنطرمیرسد کاندیداهای احتمالی شورای شهر با آنچه از تاثیرشبکه های اجتماعی درانتخابات آمریکا شنیده اند و بدون هر آنالیز ی دارند از هول حلیم در دیگ می افتند و چه بسا همین تبلیغات پیش ازموعد بتواند دلیلی برای بستن کارنامه آنها در پروسه تایید صلاحیت ها باشد.

از سوی دیگر کاربرانی که کانال های خبری را بعنوان یک منبع آسان وسریع دسترسی به خبر انتخاب نموده بودند ،انتشار چنین مطالبی که عاری از هرگونه ارزش خبری هستند آنها را دراعتمادی که به این کانال های خبری داشته اند تا حدودی دلرد خواهد نمود.

شایسته است کاندیداهای محترم بدانند که خلف وعده شورای چهارم در برخی مناطق باعث گردید تا افکار عمومی این بار به سادگی تحت تاثیر شعار گگرایی قرار نگیرند ولذا اگر فردی چیزی در چنته دارد با اتکا ء به آن وراد این عرصه گردد.

نه با دلخوش کردن به نظر سنجی درفلان کانال تلگرامی ....

 



تاریخ انتشار : 25 دی 1395 04:50



» اخبار مرتبط:

  • تاجگردون ؛اروپا بیشترین آسیب را از پیروزی ترامپ متحمل می‌شود/بروز تنش اقتصا ...
  • آخرین نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا این لحظه+تکمیلی
  • وعده تلگرامی کانال حامیان عدل هاشمی +عکس
  • ادعای دروغ درباره ردصلاحیت مصطفی معین+ جزئیات
  • خبر خوش برای حامیان یک کاندیدای مجلس در کهگیلویه/خبرهای خوشی در راه است +عک ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler