مشروح اخبار


» پایان 10 روز گروگانگیری پردلهره در شیراز/تعقیب مرد ثروتمند از خیابان تا درب منزل!



دوبرادر که تصمیم داشتند یک شبه پولدارشوند، با دیدن خودروی گرانقیمتی، به تعقیب پرداخته ودرفرصتی مناسب، پسرمرد ثروتمند را ربودند. متهمان 10 روز پس از آدم ربایی نیم میلیارد تومانی، در عملیات ویژه پلیسی دستگیر شدند.


دو برادر برای اینکه یک شبه پولدار شوند ،پسرمرد ثروتمندی را ربوده و برای دستگیری اش 500 میلیون تومان خواسته بودند

 

به گزارش خبرنگار راک نیوز از شیراز ؛ دوبرادر که تصمیم داشتند یک شبه پولدارشوند، با دیدن خودروی گرانقیمتی، به تعقیب پرداخته ودرفرصتی مناسب، پسرمرد ثروتمند را ربودند. متهمان 10 روز پس از آدم ربایی نیم میلیارد تومانی، در عملیات ویژه پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اواسط دی امسال مردی با پلیس شیراز تماس گرفت و از ربوده شدن پسر 13 ساله‌اش خبر داد. او گفت: پسرم امیر امروز مثل همیشه راهی مدرسه شد اما دیگر برنگشت.وقتی با مدرسه تماس گرفتم ناظم مدرسه گفت امیر مثل هرروز به مدرسه آمده و بعد از تعطیلی راهی خانه شده است.با شنیدن این خبر و درحالی که بشدت نگران بودیم به جست و جوی پسرم پرداختیم تا اینکه ساعتی بعد مرد ناشناسی با من تماس گرفت و از ربودن پسرم خبر داد.

او تهدید کرد درصورتی که 500میلیون تومان پول نقد پرداخت نکنم، پسرم کشته خواهد شد. به دنبال این شکایت، تیمی از کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان فارس وارد عمل شده و تحقیق برای شناسایی و دستگیری عاملان گروگانگیری و آزادی گروگان کوچولو را آغازکردند. تحقیقات در این خصوص ادامه داشت که آدم ربایان در تماس‌های مداوم و تهدید آمیز، خواهان دریافت فوری پول بودند.

اما پدر امیر با آموزش‌هایی که از کارآگاهان فراگرفته بود به گفت‌و‌گو با گروگانگیران ادامه داد تا اینکه پس از10 شبانه روزپردلهره، کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه گروگانگیران شده و درعملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و گروگان 500 میلیون تومانی را آزاد کردند.

متهمان دربازجویی‌ها گفتند: چند وقتی بود که تصمیم گرفته بودیم خیلی زود پولدار شویم.یکی ازبهترین راه‌های یک شبه پولدار شدن هم گروگانگیری بود به همین دلیل سوار بر خودرو در خیابان‌های شهر شیراز پرسه می‌زدیم که چشممان به خودروی شاسی بلند و گرانقیمتی افتاد.همان موقع با خود گفتیم، سوژه مورد نظر را پیدا کردیم.پس برای اجرای نقشه لازم بود تعقیب‌اش کنیم. بعد هم متوجه شدیم او در کار ساخت و ساز خانه است و وضع مالی خوبی دارد. یک ماهی روی این موضوع برنامه‌ریزی کردیم و درنهایت زمانی که پسر مرد ثروتمند در راه بازگشت به خانه بود او را با زور سوار خودرو کرده و با پدرش تماس گرفتیم.

سردار گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس دراین باره گفت:پرونده پیچیده گروگانگیری با ردیابی‌های ویژه پلیسی و درعملیاتی موفق به نتیجه رسید و دو برادر 27 و 23 ساله که اعضای اصلی باند بودند درمخفیگاهشان شناسایی و دستگیر شدند. درحال حاضرنیز تحقیقات تخصصی ازآنها ادامه دارد.



تاریخ انتشار : 28 دی 1395 22:28



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری عاملان ربودن یک کودک در آبادان/ یک نفر اشتباها کشته شد
  • دزدیدن خودروهای لوکس با جرثقیل در شیراز !
  • راز شلیک به مرد دو زنه در زمین کشاورزی
  • افشای دلیل گروگانگیری دخترهشت ساله در دنا
  • پایان گروگانگیری از سی‌سخت تا شیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler