مشروح اخبار


» پیام تسلیت نماینده کهگیلویه بزرگ در پی حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت آتش نشانان



عدل هاشمی پورنماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی درپیامی شهادت آتش نشانان قهرمان را تسلیت گفت .

بنابراین گزارش ،درپیام تسلیت نماینده کهگیلویه بزرگ در پی حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت آتش نشانان آمده است :


به گزارش راک نیوز از دهدشت ؛ عدل هاشمی پورنماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی درپیامی شهادت آتش نشانان قهرمان را تسلیت گفت .

بنابراین گزارش ،درپیام تسلیت نماینده کهگیلویه بزرگ در پی حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت آتش نشانان آمده است :

 

همدردم با آن پدران کمر شکسته و مادران جگر سوخته٬ فرزندان و خانواده های چشم به راه و چشم انتظار آن فرشتگان نجات. چراکه وداع تلخ٬ غمبار و بدون خداحافظی داشتند. رفتند تا واژه ایثار ترجمان عینی شود و با عشق به هم وطن همواره با شعله های بی رحم آتش و صانحه درگیربودند تا جان و مال همنوع محفوظ بماند. دریغ و حسرت که این بار آتش و آوار غالب شد و جان گرم و آسمانی شان را به سردی گرایید.

واژگان و الفاظ از بیان احساسم ناتوانند. روح متألم خویش و قلب دردمند ملت قدرشناس ایران را به آیه « وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ »َ پیوند و تسلی می بخشم .. علیهذا اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه این هجران سوزناک و حادثه ناگوار را به محضر رهبر معظم انقلاب٬ ملت شریف ایران خاصه جمیع مصیبت زده گان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. از خدای سبحان آمرزش روح و هم نشینی آن کبوتران آسمانی را با اولیاءالله٬ صبر و شکیبایی برای بازماندگان و شفای عاجل برای مصدومان از خدای سبحان مسئلت دارم.

 

         عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی



تاریخ انتشار : 1 بهمن 1395 04:02



» اخبار مرتبط:

  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ درگذشت پدرشهید جهانتاب را تسلیت گفت +متن پیام
  • مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهکیلویه وبویراحمد داغدار شد +پیام تسلیت مه ...
  • پیام تسلیت نماینده مردم ممسنی و رستم به امام جمعه ممسنی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سیدمحمد موحد به خانواده شهیدویسی نژاد ومردم بهمئی
  • تسلیت راک نیوز به نماینده مردم شهرستان کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler