مشروح اخبار


» تقدیر امام جمعه قلعه رئیسی از نماینده شهرستان کهگیلویه در مسئله گازرسانی، راه و ورزشگاه قلعه رئیسی



از مردم منطقه از زحمات شبانه روزی نماینده محترم شهرستان کهگیلویه بزرگ در مجلس تقدیر و تشکر می کنم و همچنین از زحمات فرماندار و استاندار بخاطر داشتن چنین دغدغه های تشکر می کنم.


به گزارش راک نیوز از چاروسا سید حسن آرمند، 

 حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه اصول دین و نبوت به دلیل دوم نبوت اشاره و افزود: دومین راه اثبات پیامبر این است که پیامبر دیگری که عصمت او محرز است به نبوت او گواهی دهد لذا به اعتقاد ما پیامبرانی همچون حضرت موسی و عیسی در عصر خویش مردم را به ظهور پیامبر اسلام بشارت دادند.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه لازم دوستی و مودت اطاعت و تبعیت پذیری است تصریح کرد: در مراتب و مراحل رهبری و ولایت دینی در عصر غیبت و انتظار که ولایت فقیه همان رسالت و اختیارات پیامبر و امام معصوم را در اجرای احکام و شریعت دنبال می کند هیچ تفاوتی ندارد و به فرموده شهید دستغیب " من اطاع الخمینی فقد اطاع الله با همین مبنای اعتقادی و منطقی و عقلانی در مقطع پس  از امام راحل هم می گوئیم من اطاع الخامنه ای فقد اطاع الله من عصی الخامنه ای فقد عصی الله و من احب الخامنه ای فقد احب الله، و من لم یطع خامنه ای لم یطع الله عزوجل و من احب الخامنه ای فقد احب الله  چرا که خداوند متعال در سوره نساء آیه دستور به اطاعت از امام خامنه ای را داده است که اطيعواالله و اطيعوا الرسول و اولي الامر منكم فی زماننا اولی امر امام خامنه ای است.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: اگر کسی داعیه دار محبت به امام خامنه ای است شرط صدق این مدعا اطاعت محض از امام خامنه ای است مهم عمل است با زبان همه شیعه هستند مهم این است که در عمل شیعه باشیم و محبت با صداقت با اطاعت محض همراه است.

وی در ادامه با انتقاد از یک سالگی برجام عنوان کرد: در آغاز کار دولت قریب به 20هزار سانتری فیوژ در کشور کار می کرد حالا 5هزار بیشتر نیست، اورانیم را تا 20درصد غنی می کردیم حالا حدود 3درصد داریم و امروز باید نگاه کنیم که چه داشتیم و چه به دست آوردیم و امروز عمده تحریم ها بانکی و مالی است و آمریکا به ظاهر می گوید تحریم نیست اما طبق قانون isa هرکسی با ایران معامله کند روی کاغذ پدرش را در می آورند.

صلواتی با بیان اینکه برجام یک ولد نامشروع است که در آینده هرکسی آن را به گردن دیگری می اندازد تصریح کرد: برجام قطعا برای کشور خساراتی دارد و ادامه دار است به این زودی از شر و گرفتاری های برجام ما نجات پیدا نمی کنیم و دشمن در برجام امتیازات لازم را از ما گرفت عده ای از روی غفلت بر طبل پیروزی برجام می کوبند.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه با تقدیر از زحمات نماینده شهرستان در جهت زحمات شبانه روزی در حل مشکلات منطقه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در سطح منطقه در خواب هستند با تلاش ها و زحمات نماینده محترم خبرهای امیدوار کننده از مسئله گاز، راه و ورزشگاه است که مردم باید امیدوار باشند که کل پروژه گاز با اعتبار اختصاص یافته به مناقصه رفت و در خصوص جاده با پیگیری در حال تلاش جهت روند پروژه به ملی شدن است و در خصوص ورزشگاه با اعزام کارشناسانی به منطقه باید امیدوار به ساخت این ورزشگاه در آینده نزدیک باشیم که به نیابت از مردم منطقه از زحمات شبانه روزی نماینده محترم شهرستان کهگیلویه بزرگ در مجلس تقدیر و تشکر می کنم و همچنین از زحمات فرماندار و استاندار بخاطر داشتن چنین دغدغه های تشکر می کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه نیاز امروز کشور یک قوه قضائیه مستقل و شجاع است اضافه کرد: همه مسئولان کشور باید از حرکت مبارک قوه قضائیه حمایت کنند و حمله دشمنان خارجی و برخی دنباله های داخلی نشان از حرکت درست قوه قضائیه است و از قوه قضائیه می خواهیم در مبارزه با فساد به هیچ جناح و فردی توجه نکنند و وابستگی به افراد و مسئوولان را در نظر نگیرد و از نقد منصفانه استقبال کند و مسئله برادر رئیس جمهور را مشخص کند.

 



تاریخ انتشار : 1 بهمن 1395 19:29



» اخبار مرتبط:

  • انتقاد امام جمعه قلعه رئیسی از مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه/ جاده قلعه رئیسی ...
  • تخریب شدن قلعه تاریخی قلعه‌رئیسی زنگ خطری برای مردم این شهر است
  • ردصلاحیت شدگان گذشته منتظر تایید صلاحیت نباشند
  • انتقادامام جمعه قلعه رئیسی از دولت ؛ دولت که با این همه امکانات و ثروت و مع ...
  • تقدیر امام جمعه قلعه‌رئیسی از برکناری سرپرست فرمانداری کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler