مشروح اخبار


» لیست مشاوران فرماندار گچساران و فروریختن سازه های هویت سیاسی



چندی پیش فرماندار شهرستان گچساران با گزینش افرادی اقدام به تعیین مشاورانی در حوزه‌های مختلف درکنارخودنموده است.بدون نام بردن ازشخصی ویا اشخاصی وفارغ از ورود به واکاوی و عدالت قومیتی 


راک نیوز -چندی پیش فرماندار شهرستان گچساران با گزینش افرادی اقدام به تعیین مشاورانی در حوزه های مختلف در کنار خود نموده است.بدون نام بردن از شخصی ویا اشخاصی وفارغ از ورود به واکاوی و عدالت قومیتی ،قصد داریم دراین لیست، پر پیمانی که ازسوی فرمانداراعلام شده است از منظری دیگر این انتخاب ها والگوهای تعیین این اشخاص را موردتحلیل وارزیابی قراردهیم.

درابتدا باید گفت دراین لیست به خوبی می توان هم پیمانانی که ازقبل انتخابات ،یاری رسان جریان فکری دولت کنونی بودند، ولی فریاد حفظ رسم واصول خودرا درگوش ها زمزمه میکردندرا در کمال تعجب ،در این لیست مشاهده کردیم.

دنیای سیاست امروز دنیایی عجیبی نیست ،دنیایی است که افراددرجریانات اعتقادی واصولی خود به راحتی در گذر زمان وبنا به منافع شخصی ویا حزبی خود رنگ عوض می کنندونقاب چهره سیاسی خود را در کمال تاسف برای مردم شهرودیارشان، به قاب شگفت زدگی بردیوارهای شهرسیاست به نمایش می گذارند.

تفکرات سیاسی سازه ای مهندسی است،که اگردر یکی از آن ترسیمات فکری، اشتباه محاسباتی،عقیده ای وغیراصولی حادث شودعملا باید شاهد فروریختن سازه های این سیاست زدگی در سطح آن جریان وتفکرات سیاسی باشیم.

درلیست فرماندار دولت کنونی شهرستان گچساران، به وضوح می توان فرو ریختن سازه هایی راشاهد بود که سالها در بدنه تفکر سیاسی خاص در این شهرستان ،خودرا با کمک جریانات فکری مستقل وشفاف دربلندای این سازه سیاسی شهر،زیرکانه وماهرانه نگاه داشتند ،مشاهده کرد.

فارغ از عدالت در تقسیم اقوام برای افراد تعیین شده وزمان اعلام آن که در نزدیکی انتخاباتی است که می تواند نوید برخاتمه عمر این دولت ویا سرمست از تولد دوباره آن را به دوستدارانش نوید دهد،هریک از این مشاوران درصورت ایفای نقش می توانند نماد وحدت در فرمانداری شهرستان گچساران رافراهم سازد.

امیداست درآینده ودرپایان تاریخ کار این مشاوران ،کارنامه ای از فعالیت ها ونقش آفرینی های آنان درکاهش مشکلات بی شمارمردم شهرستان گچساران که با آمار بیکاری، خودکشی ،طلاق،فاصله طبقاتی و... دست به گریبان است ارائه شود،تا نقادینی چون من قلم بردست گیرند وبرفعل گماردن یازده تن به عنوان مشاورارشدترین ،مقام حامی دولت تدبیر وامید در بام نفت ایران،عذرنقادی خود را به رشته تحریردرآورند.

یادداشت به قلم رضامرادی طواف خیمه

.



تاریخ انتشار : 3 بهمن 1395 11:49



» اخبار مرتبط:

  • پیشی گرفتن فرماندار گچساران از رئیس جمهور!/ آقای رحیمی با افکار عمومی بازی ...
  • پیام تبریک کهگیلویه ایهای مقیم گچساران به غلامرضا تاجگردون+ متن کامل پیام
  • نگاهی به لیست های احتمالی انتخابات در هرمزگان
  • فرماندار گچساران منصوب میشود
  • یک گچسارانی نماینده مشاوران فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام