مشروح اخبار


» توجه ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر دریاسوج



شورای هماهنگی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی و امنیتی استاندار و سایر اعضا در سالن شماره 2 استانداری برگزار شد .


جلسه هماهنگی سی و پنجمین جشنواره بین الملی فیلم فجر با حضور استاندار برگزار شد

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ شورای هماهنگی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی و امنیتی استاندار و سایر اعضا در سالن شماره 2 استانداری برگزار شد .

سید موسی خادمی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای برگزاری این جشنواره مهم گفت: برگزاری یک جشنواره در چنین سطحی کار راحتی نیست و جا دارد از زحمات و تلاش های انجام شده در جهت برگزاری این جشنواره از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر کرد .

وی افزود: برگزاری این جشنواره همزمان با دهه فجر اتفاق فرهنگی خوبی است چرا که یکی از ابعاد اصلی انقلاب بعد فرهنگی آن بوده است که باید نگاه پر رنگتر و بیشتری به این حوزه شود .

خادمی با بیان اینکه توجه به کارهای سخت افزاری باعث کم توجهی و ضعف در کارهای نرم افزاری شده است تاکید کرد: لازم است با توجه بیشتر به ابعاد فرهنگی در دهه فجر از پتانسیل ها و ظرفیت های بخش فرهنگی استفاده مناسب را کرد.

استاندارکهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره فیلم فجر را یک رخداد بزرگ فرهنگی برای استان خواند و گفت: استانداری برای ۵۰ نفر از اصحاب رسانه پک فیلم های این جشنواره را تقبل می کند.

خادمی در پایان تاکید کرد: دستگاه ها می توانند شرایط لازم برای استفاده کارمندان و خانواده آنها برای دیدن فیلم های این جشنواره را فراهم کنند.

هم چنین در ابتدای این نشست رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طی سخنانی به ارایه گزارشی از نحوه برگزاری این جشنواره و برنامه های فرهنگی و هنری این اداره کل در هفته های اینده پرداخت .

دهبانی پور برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان را یک فرصت فرهنگی دانست و اظهار داشت: نیاز است همه دستگاه ها در برگزاری این برنامه ی فرهنگی ما را یاری کنند که شاهد اثرگذاری این جشنواره مهم در سطح استان باشیم .

در این نشست سایر اعضا نیز به ارایه پشنهادات و راهکارهای خود برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این جشنواره پرداختند.

جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از 14 تا 21 بهمن ماه در یاسوج برگزار می شود.



تاریخ انتشار : 10 بهمن 1395 22:47



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان: کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره بین ا ...
  • دیپلم افتخار جشنواره بین‌المللی فیلم سبز به محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ر ...
  • یاسوج فردا میزبان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز است
  • گچساران میزبان جشنواره ی بین المللی فیلم سبز
  • امین کمالوندی مدیر بخش استانی جشنواره سی و دوم فیلم فجر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام