مشروح اخبار


» دیدار معاون آموزش، پژوهش و فنآوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با استاندارکهگیلویه وبویراحمد



معاون آموزش، پژوهش و فنآوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با دکترخادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد.

در این دیدار که معاون اقتصادی استاندار و مدیران کل صنعت، معدن و تجارت و شهرک های  صنعتی استان حضور داشتند، استاندار کهگیلویه وبویراحمد به فاصله تاریخی این استان با استان های برخوردار در حوزه های مختلف اشاره کرد و خواستار توجه ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان شد.


معاون آموزش، پژوهش و فنآوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با دکترخادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ در این دیدار که معاون اقتصادی استاندار و مدیران کل صنعت، معدن و تجارت و شهرک های  صنعتی استان حضور داشتند، استاندار کهگیلویه وبویراحمد به فاصله تاریخی این استان با استان های برخوردار در حوزه های مختلف اشاره کرد و خواستار توجه ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان شد.
 سیدموسی خادمی افزود: در این استان هم دانشگاه و هم صنعت جوان و در حال شکل گیری است، پس می توان از همین ابتدا به نهادینه شدن ارتباط صنعت و دانشگاه در استان کمک کرد و این مهم اگر اتفاق بیفتد برای صنعت استان بهتر خواهد بود.
استاندار، خواستار حمایت از واحدهای دانش بنیان و توسعه واحدهای تحقیق در استان شد و اظهار داشت: این استان در برخی از حوزه ها ظرفیت و استعداد خوبی برای حمایت و سرمایه گذاری دارد که می توان به گیاهان دارویی و یا فناوری های مربوط به بلوط اشاره کرد.
در این دیدار معاون وزارت صنعت و معدن و تجارت با ابراز رضایت از سفر به کهگیلویه وبویراحمد، گفت: در این سفر دست آوردهای خوبی داشتیم و چندین پروژه کلنگ زنی و یا افتتاح شدند و همچنین قرار است، یک همایش پژوهشی با نهادها و شرکت هایی که در حوزه پژوهش فعال هستند، داشته باشیم.
صادق زاده، بر برنامه ریزی و حمایت  این وزارت خانه برای حمایت از ظرفیت گیاهان دارویی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: به تقویت ظرفیت گیاهان دارویی در استان باید کمک کرد تا هم در حوزه تولید و کیفیت و نیز ارتباط بین صنعت و دانشگاه، بتوانیم محصولاتی را تولید کنیم که از نظر کیفیت و قیمت رقابتی باشند.
در این دیدار در مورد تشکیل صندوق نوآوری  شکوفایی در استان که وظیفه حمایت از واحدهای دانش بنیان را دارد، بحث و گفت وگو شد و مقرر گردید، ادارات کل صنعت معدن و تجارت و شهرک های صنعتی با مکاتبه با معاونت  آموزشی و پژوهشی و فنآوری وزارت صنعت معدن و تجارت، زمینه راه اندازی این صندوق را مهیا سازند.



تاریخ انتشار : 20 بهمن 1395 23:17



» اخبار مرتبط:

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به کهگیلویه وبویراحمد سفر می کند
  • صدور جواز تأسیس شرکت فولاد دنا آسیا
  • بهره برداری از14طرح صنعتی ومعدنی در استان
  • نشست استاندار ومدیران دستگاههای اجرایی با واحدهای صنعتی و معدنی شهرستانهای ...
  • انتصاب سرپرست « اداره روابط عمومی » سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلوی ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler