مشروح اخبار


» فرزند کروبی: وضعیت موسوی وکروبی در حصر بهبود یافته



او درباره اینکه آقای مطهری گفته‌اند محصوران مایل به وحدت هستند نیز تأکید کرده «آقای کروبی خودشان را جزء یکی از بنیان‌گذاران نظام بعد از امام (ره) می‌دانند. بنابراین مشخص است که چنین فردی، روی نظام و اصل نظام جمهوری اسلامی بسیار تعصب دارد. بنابراین خود را در چارچوب نظام تعریف می‌کند اما اعتقاداتی دارد که منتقدانه است و معتقد است باید...


به گزارش راک نیوز به نقل از الف سایت امیدایرانیان نوشت:فرزند حجت‌الاسلام مهدی کروبی خبر داده که مسئولان با درخواست ملاقات علی مطهری با محصوران پاسخ مثبت داده‌اند؛ اما هنوز زمانی برای آن تعیین نشده است.

به گفته او، «در واقع مسئولان هم برای صورت‌گرفتن این دیدار قانع شده‌اند اما هنوز زمانی برای این دیدار تعیین نشده است. چون ما هم ارتباطی با آقای مطهری نداریم، نتوانسته‌ایم در این زمینه از او سؤال بپرسیم. فقط یک‌ بار سال گذشته، برای تشکر به همراه مادرم، به منزل ایشان رفتیم و در یک سال گذشته هم ارتباطی نداشته‌ایم. بنابراین هر دو خانواده یعنی هم خانواده آقای موسوی و هم ما، از موضوع بی‌اطلاع هستیم».

او درباره اینکه آقای مطهری گفته‌اند محصوران مایل به وحدت هستند نیز تأکید کرده «آقای کروبی خودشان را جزء یکی از بنیان‌گذاران نظام بعد از امام (ره) می‌دانند. بنابراین مشخص است که چنین فردی، روی نظام و اصل نظام جمهوری اسلامی بسیار تعصب دارد. بنابراین خود را در چارچوب نظام تعریف می‌کند اما اعتقاداتی دارد که منتقدانه است و معتقد است باید اصلاحاتی در برخی نقاط صورت گیرد. آقای موسوی و خانم رهنورد هم همین‌طور. در واقع فرزندان آقای موسوی و خانم رهنورد هم گفته‌اند پدر و مادرشان با اصل نظام مشکلی ندارند».

او همچنین درباره اینکه آیا باید در انتظار خبر خوشی درباره محصوران باشیم یا نه نیز به «امید ایرانیان» گفته «نمی‌دانم. اما اگر صادقانه بخواهم بگویم، هیچ تماس و ارتباط تازه‌ای از طرف کسی ندیده‌ایم که بخواهیم پیش‌بینی کنیم یا به مردم خبر خوش یا تازه‌ای بدهیم. اما در این دوره، کمی وضعیت محصوران بهتر شده و به‌لحاظ ارتباطی که مطالعه روزنامه و داشتن تلویزیون است، مشکلی ندارند».     



تاریخ انتشار : 23 بهمن 1395 13:43



» اخبار مرتبط:

  • سخنگوی وزارت کشور :کروبی در حصر رأی داد/ تصمیم موسوی و رهنورد را اعلام می‌ک ...
  • محاکمه «سران فتنه»؛ مطالبه نیروهای ارزشی
  • اظهارنظر سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با رفع حصر موسوی و کروبی
  • موسوی و رهنورد با دخترانشان دیدار کردند/خاطره موسوی از کروبی
  • دیدار فرزندان موسوی و کروبی با آیت الله هاشمی+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام