مشروح اخبار


» از سقوط مرگباریک کارگر از تاور برروی میلگردها تا برخورد شدید کامیون با ستون برق کنار خیابان درشیراز+تصاویر



رانندگان خودروهای عبوری با دیدن این حادثه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که نیروهای عملیاتی ایستگاه 3 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 14:7 دقیقه، پنجشنبه 21 بهمن ماه،  خود را به محل حادثه ،در حوالی پل غدیر رساندند.

به گفته آتش نشانان اعزامی به محل حادثه:


برخورد شدید یک دستگاه خودرو کامیون با ستون برق بتنی کنار خیابان، حوالی پل غدیر، حادثه آفرید.*

به گزارش راک نیوز از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی، رانندگان خودروهای عبوری با دیدن این حادثه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که نیروهای عملیاتی ایستگاه 3 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 14:7 دقیقه، پنجشنبه 21 بهمن ماه،  خود را به محل حادثه ،در حوالی پل غدیر رساندند.

به گفته آتش نشانان اعزامی به محل حادثه: یک دستگاه کامیون درحال حرکت درمسیر بود که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شد وبه شدت با ستون بتنی برق کنار خیابان برخورد کرد و شکستگی ستون و انتقال برق از آ ن را به دنبال داشت.

نیروهای آتش نشانان به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق خودرو به سرعت تنها مصدوم این حادثه را که راننده 50 ساله کامیون بود، از خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل دادند.

آتش نشانان پس از ایمن سازی، با بکارگیری تجهیزات مناسب، خودرو را از تیربرق جدا کرده و سپس آن را به حالت اولیه بازگرداندندو محل حادثه را  به نیروهای امدادی برق و به عوامل پلیس راهور برای بررسی علت این تصادف سپردند.

همچنین آتش نشانان از همین ایستگاه در عملیاتی مشابه در ساعت 7:55 دقیقه همان روز عملیات امداد و نجات را در تصادف دو خودروی پراید با 405 در بلوار رحمت انجام دادند این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشت.

سقوط یک کارگر از تاور برروی میلگردهای یک ساختمان در حال ساخت باعث مرگ کارگر شد.*

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در ساعت 10:37 دقیقه روز پنج شنبه ، گزارش سقوط از ارتفاع یک شخص برروی میلگردهای یک ساختمان 13 طبقه در حال ساخت در خیابان دانش آموز از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 12 اعلام شد که با توجه به شدت حادثه تیم های امدادی از ایستگاه 14 و دو نیز به منظور امدادرسانی و کمک، به محل اعزام شدند.

در این حادثه، یک کارگر که به دلیل بی احتیاطی از بالای جرثقیل بر روی میلگردهای موجود برروی دیواره پشت بام ساختمان سقوط می کند که در دم جان خود را از دست می دهد.

   از سقوط مرگباریک کارگر از تاور برروی میلگردها تا برخورد شدید کامیون با ستون برق کنار خیابان درشیراز+تصاویر
از سقوط مرگباریک کارگر از تاور برروی میلگردها تا برخورد شدید کامیون با ستون برق کنار خیابان درشیراز+تصاویر

تیم تخصصی امداد و نجات ارتفاع به سرعت عملیات امدادرسانی و بیرون آوردن شخص از داخل میلگردها را بوسیله تجهیزات امدادی و کوهستان انجام داده و شخص فوت شده را برروی  برانکارد مخصوص ثابت کرده و از طریق پله ها به خارج از ساختمان انتقال داده و تحویل عوامل مربوطه دادند.

 



تاریخ انتشار : 24 بهمن 1395 03:38



» اخبار مرتبط:

  • گودبرداری غیر اصولی ، کارگر جوان را در زیر خروارها خاک مدفون کرد+عکس
  • حادثه مرگبار برای سرنشینان پیکان درجاده شیراز -ممسنی /سقوط از ارتفاع 20 مت ...
  • واژگونی خودرو به علت سرریزکردن آب در خیابانی درشیراز !
  • باز هم تصادفات سهمگین در شیراز 11مصدوم از جمله سه کودک خردسال بر جای گذاشت+ ...
  • سقوط مرد 50 ساله از طبقه سوم چاهک آسانسور یک ساختمان در حال احداث درشیراز!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler