مشروح اخبار


» نماینده کهگیلویه بزرگ در گذشت استاد سلامی را تسلیت گفت + متن پیام



در پی درگذشت استاد شیخ نورالله سلامی از چهره‌های سرشناس و فرهیخته استان کهگیلویه وبویراحمد، عدل هاشمی پور نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پیامی ...


درپی در گذشت استاد شیخ نورالله سلامی از چهره‌های سرشناس و فرهیخته کهگیلویه وبویراحمد، عدل هاشمی پور نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پیامی این مصیبت را تسلیت گفت. 

دراین پیام تسلیت که نسخه ای از آن در اختیار راک نیوز قرار گرفته آمده است.:

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»

« إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون »

 

مرگ حق است و رفتن به سوی معبود غایت هر انسانی است. اما عروج بزرگمردانی که پیشتر در مکتب دانش پیشتاز بوده و بیشتر در قلوب مردم جای دارند بسی سنگین و طاقت فرساست. خبر آمد شمع وجود استاد نورالله سلامی که از چهره های ماندگار درس و مدرسه است به خاموشی گرایید و روح بلند آن معلم فرزانه به خالق لوح و قلم پیوست و خیل مشتاقان و دانش آموخته گانش را عزادار نمود.

آن استاد ارزشمند و دلسوز در عمر پر برکت خویش منشأ خدمات متعدد علمی و معنوی با تکیه بر دانش٬ تقوی و اخلاق حسنه گردیدند. انبوه شاگردانش انشاءالله مصداق خیر ماندگار و تسلی بخش فقدان آن چهره ماندگار هست. و استاد از مصادیق واقعی شعر شیخ اجل هست که فرمود « سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز »

علیهذا اینجانب در نهایت تألم و تأثر این فقدان جانسوز را به محضر جامعه علمی، دانشگاهی و فرهنگی بخصوص آموزش و پرورش و بیت مکرم و معزز آن فقید سعید و عموم مردم استان بویژه شهرستان های چرام و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن عزیز به معبود پیوسته غفران و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبری جزیل توأم با عزت از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

 

               عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی



تاریخ انتشار : 30 بهمن 1395 14:31



» اخبار مرتبط:

  • نماینده چهارشهرستان کهگیلویه وبویراحمددر مجلس شورای اسلامی درگذشت نماینده ا ...
  • پیام تسلیت نماینده کهگیلویه بزرگ در پی حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت آتش نشا ...
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ درگذشت پدرشهید جهانتاب را تسلیت گفت +متن پیام
  • مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهکیلویه وبویراحمد داغدار شد +پیام تسلیت مه ...
  • فرماندار شهرستان کهگیلویه درپیامی درگذشت مورخ برجسته هم استانی را تسلیت گفت ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler