مشروح اخبار


» برگزاری مهم ترین رویداد قرآنی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بهمئی



بزرگترین رویداد فرهنگی،قرآنی کهگیلویه و بویراحمد نیمه دوم اسفند با شرکت بیش از دو هزار دانش آموز در شهرستان بهمئی برگزار می شود.


برگزاری مهم ترین رویداد قرآنی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بهمئی

بزرگترین رویداد فرهنگی،قرآنی کهگیلویه و بویراحمد نیمه دوم اسفند با شرکت بیش از دو هزار دانش آموز در شهرستان بهمئی برگزار می شود.

مدير آموزش و پرورش شهرستان بهمئي گفت: بزرگترین رویداد فرهنگی،قرآنی کهگیلویه و بویراحمد نیمه دوم اسفندماه در شهرستان بهمئی برگزار می شود.

به گزارش راک نیوز، مسيح دموري نژاد در نشست خبری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این مسابقات ،با حضوردو هزار و ۲۸ دانش آموز از مناطق 13گانه استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بهمئی برگزار می شود. 

وی ادامه داد: در این مسابقات پسران در قالب 14رشته و دختران در 12رشته به رقابت خواهند پرداخت .

دموري نژاد گفت: بيش از ۲۰۰ عامل اجرایی در قالب کمیته های مختلف ، مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده دارند و مسابقات به مدت یک هفته برگزار می شود.

مدير آموزش و پرورش شهرستان بهمئي با بیان اینکه در این مسابقات ۴۶۸ دانش آموز در مرحله استانی برگزیده و تجلیل می‌شوند، افزود : دانش آموزان منتخب این دوره از مسابقات در رشته های حفظ ، قرائت، اذان، مداحی ، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه ، احکام و انشاء نماز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد .

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی مراسم استقبال، حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان ، مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات، معرفی برگزیدگان و برنامه های فرهنگی را از مهمترین برنامه های این دوره از مسابقات عنوان نمود .

بزمه افزود: دانش آموزان در رشته هایی قرائت، قرآن ، ترتیل ، حفظ، تحقیق ، تفسیر ، اذان ، انشاء نماز ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه ، احکام و مداحی با هم به رقابت خواهند پرداخت .



تاریخ انتشار : 3 اسفند 1395 00:50



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری مسابقات قرآنی فرهنگیان در کهگیلویه و بویراحمد
  • دانش آموزان بهمئی در مسابقات فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خوش درخشیدند
  • از288دانش آموز برگزیده مسابقات قرآن- نماز وعترت بویراحمد تجلیل شد.
  • شرکت 900دانش آموز چاروسا مسابقات فرهنگی و هنری
  • برترین‌های کشوری مسابقات دانش‌آموزی قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه معرفی شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler