مشروح اخبار


» سرمايه گذاري 750 ميليارد توماني براي كارخانه لاستيك سبز گچساران



آنگونه كه سرمايه گذار بزرگ ترين كارخانه لاستيك سازي سبز جنوب اعلام داشت ؛در سه سال آينده  تولید لاستیک‌های سبز و سازگار با محیط زیست در حالی وارد بازار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود استفاده گسترده از آنها تاثیر قابل‌توجهی در کاهش تصادفات و میزان مصرف سوخت در کشور از خود به جای بگذارد


آنگونه كه سرمايه گذار بزرگ ترين كارخانه لاستيك سازي سبز جنوب اعلام داشت ؛در سه سال آينده  تولید لاستیک‌های سبز و سازگار با محیط زیست در حالی وارد بازار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود استفاده گسترده از آنها تاثیر قابل‌توجهی در کاهش تصادفات و میزان مصرف سوخت در کشور از خود به جای بگذارد.

به گزارش (زينب محمدي ) خبرنگار راك نيوز از گچساران ؛ شامگاه چهارشنبه شب نشست خبري اصحاب رسانه با سرايه گذار بزرگ ترين كارخانه توليد لاستيك سبز در جنوب كشور برگزار گرديد.

خادمي گفت : اين كارخانه در زميني به مساحت 35هكتار درشهرك صنعتي خان احمد با اعتبار 750 ميلياردتومان وبا همكاري بانك تجارت راه اندازي خواهدشد.

سرمايه گذاري 750 ميليارد توماني براي كارخانه لاستيك سبز گچساران

خادمي در ادامه افزود : با راه انداز ياي كاخانه براي 1000 نفر از شهروندان گچساراني اشتغال مستقيم فراهم خواهد شد.

وي در پايان يادآور شد با پيش بيني هاي صورت گرفته اي كارخانه درمدت 36 ماه به بهره برداري خواهد رسيد و ميزان توليد سالانه آن 50 هزار تن خواهد بود.

به گزارش راك نيوز درحال حاضر میزان تولید سالا نه صنعت تایر در کل جهان حدود یک میلیارد حلقه لا ستیک است و حجم فروش آن چیزی معادل ۶۸ تا ۷۰ میلیارد دلا ر می شود که ۵۰ تا ۶۰ درصد این مبلغ مختص سه کمپانی بزرگ «میشلن، بریجستون و گودریج» است.

در ایران نیز این طور که آمار وزارت صنایع نشان می دهد تولید لا ستیک تایر معادل ۱۷۲ هزار تن در سال می شود که براساس چشم انداز ۱۴۰۴ باید این مقدار به ۷۰۰ هزار تن در سال برسد که در این صورت افق استفاده از SBR یا همان رویه ۲۰ درصدی لاستیک به ۱۴۰ هزار تن در سال می رسد.

 



تاریخ انتشار : 5 اسفند 1395 05:49



» اخبار مرتبط:

  • اظهارات پوپوليستي پيمانكار كارخانه سيمان سپو!/مردم از وعده سرخرمن خسته شدند
  • توليد واقعي شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران در سال 94 به ميزان 100/8 درص ...
  • سلطان شكر ایران در گذشت
  • مرگی دلخراش/در راه روزی حلال
  • كارگران كارخانه مبل زنده زنده در آتش سوختند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler