مشروح اخبار


» بخشدار چاروسا خبر داد:کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی دیشموک-چاروسا با حضور معاون وزیر نفت



امروز دکتر عراقی معاون وزیرنفت به دیشموک می‌آید/ کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی دیشموک-چاروسا/ یکی دیگر از آرزوهای مردم در حال تحقق است



به گزارش راک نیوز از چاروسا سید حسن آرمند، بخشدارچاروسا خبر داد
امروز دکتر عراقی معاون وزیرنفت به دیشموک می‌آید/ کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی دیشموک-چاروسا/ یکی دیگر از آرزوهای مردم در حال تحقق است

حیات پرواز در گفتگو با خبرنگار چاروسا عنوان کرد: امروز با کلنگ زنی پروژه گازرسانی بخش های چاروسا-دیشموک، یکی دیگر از آرزوهای مردم این مناطق به واقعیت پیوسته و در آستانه تحقق قرار می گیرد.


بخشدار چاروسا تصریح کرد: امروز یکی ازطرحهایی که روزی آرزوی مردم شریف دیشموک وچاروسا بوده است شروع می شود.

حضور دکترعراقی معاون وزیرنفت و مدیران ارشد استان و شهرستان در این برنامه، روزی به یاد ماندنی را برای بخشهای چاروسا و دیشموک به یادگارخواهدگذاشت.

وی افزود: پروژه گاز دیشموک، چاروسا، قلعه دختر باحدود ۷۴ کیلومتر تا دیشموک و۳۲۵ کیلومتر برای ۱۰۸ روستای بالای بیست خانوار و دوشهر دیشموک و قلعه رییسی با۴۵ میلیارد تومان در سه فاز شروع شده است.

پرواز با بیان اینکه فاز اول با۸/۵کیلومتر از طولیان شروع و هفتاددرصد ان انجام شده است خاطرنشان کرد: فاز دوم تا قلعه کلات است که در حال انجام است و فاز سوم از فردا باکلنگ زنی نمادین در روستای انجیره شروع می گردد، تمام طراحی ها،خرید تجهیزات و اجرای این پروژه باپیمانکارمیباشد.

مدیریت پروژه باشرکت شیوامشعل صداقت اصفهان است که تاکنون سابقه خوبی دراجرای پروژه های سنگین دارد.

بخشدار چاروسا یادآور شد: باتوجه به اینکه این پروژه تامین اعتبارشده وباتوجه به اراده جدی دولت تدبیر وامید بویژه دکترخادمی استاندار، دکترپوزش فرماندارکهگیلویه و پیگیریهای مصرانه نماینده مجلس سردار هاشمی پور و توجه ایشان به زیرساخت های شهرستان به نظرمی رسد که درسال ۹۶ حداقل در دو شهر هدف این پروژه یعنی دیشموک و قلعه رییسی شاهد روشن شدن شعله گاز خواهیم بود.

ضمن تقدیر ازهمه کسانی که درگذشته برای تحقق یافتن این پروژه تلاش کردند و بویژه از مدیران ومسئولان دوره های قبل ومدیران فعلی، علی الخصوص حضرت آیت اله سیدشرف الدین ملک حسینی حفظ الله نماینده خبرگان،شهرداری و شورای اسلامی شهرهای دیشموک و قلعه رییسی، رسانه های تقدیر وتشکرمینمایم.

بدون تردید استقبال شما مردم ازمدیران ومسئولان که خادم شما هستند انها را در امر خدمت رسانی مصمم ترخواهد نمود و به همین جهت از تمامی برادران وخواهران، فرهنگیان، جوانان، مدیران، کسبه و بازارو در یک کلام شما مردم قهرمان در مناطق دیشموک و قلعه رییسی می خواهم فردا ساعت یک عصر در مراسم استقبال و برنامه کلنگ زنی گاز چاروسا_ دیشموک در روستای شهید پرور انجیره شرکت نمایید.

حیات پرواز بخشدار چاروسا

 

 



تاریخ انتشار : 6 اسفند 1395 14:55



» اخبار مرتبط:

  • کلنگ زنی جاده دهدشت به قلعه رئیسی از هفته آینده
  • چاروسا تنها بخش بدون افتتاح پروژه در دهه فجر
  • گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
  • بزرگواری:خواستار گازرسانی به چاروسا، دیشموک و منطقه دشمن زیاری شد.
  • افتتاح و کلنگ زنی 22پروژه در دهه فجر امسال در بخش چاروسا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler