مشروح اخبار


» تازه ترین جزئیات از شلیک گلوله به مامور راهنمایی و رانندگی که مشغول کنترل سرعت خودروهای عبوری بود!



فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: ماموران اداره آگاهی و اطلاعات نیروی انتظامی بلافاصله در محل حادثه حاضر و هم اکنون سرنخ هایی نیز به دست آمده و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان این تیراندازی در حال انجام است.

 


سرهنگ اسفندانی فرمانده پلیس راه هرمزگان اظهار کرد: راکب یک دستگاه موتور سیکلت روز پنجشنبه در 20 کیلومتری شهرستان جاسک به سوی ماموران پلیس راه میناب- جاسک که مشغول کنترل سرعت خودروهای عبوری بودند، تیراندازی کرد.

 

به گزارش راک نیوز از بندر عباس ؛ سرهنگ اسفندانی بیان داشت: با این تیراندازی گروهبان علی معصومی راننده خودروی پلیس ‌راه میناب - جاسک به شدت زخمی ‌شد و بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

 

وی گفت: ماموران اداره آگاهی و اطلاعات نیروی انتظامی بلافاصله در محل حادثه حاضر و هم اکنون سرنخ هایی نیز به دست آمده و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان این تیراندازی در حال انجام است.

 

شهرستان جاسک در 330 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

 

14 بهمن ماه امسال نیز رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک هرمزگان حین گشت زنی به همراه یکی از کارکنان انتظامی در منطقه محل ماموریت در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

 

سروان علی حسن بخردان روز 14 بهمن ماه در حین گشت زنی در جاده لاورمیستان به سمت لار در استان فارس به یک دستگاه وانت پیکان با دو راننده و سرنشین مشکوک شده و دستور ایست صادر می کند.

 

خودرو به دستور ایست پلیس بی توجه ای کرده و راه فرار در پیش می گیرد که پس از تعقیب و گریز در مسیر طولانی و ورود به جاده های خاکی با یکدیگر درگیر می شوند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک در این درگیری مسلحانه مورد هدف گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و شدت جراحت های وارده موجب شهادت وی در مسیر بیمارستان شد.

پیکر شهیدسروان علی حسن بخردان در زادگاه خود در استان کهگیلویه وبویراحمد درمیان تشییع با شکوه مردم قدرشناس این استان در دیار پدری در گزار شهدا بحاک سپرده شد.



تاریخ انتشار : 7 اسفند 1395 02:08



» اخبار مرتبط:

  • پیکر شهید علی‌حسن بخردان در هرمزگان تشییع شد+تصاویر
  • شهادت رئیس پلیس هم استانی در درگیری با سوداگران مرگ
  • کشته شدن دو شرور مسلح در شرق هرمزگان
  • ازدرگیری مسلحانه درهرمزگان تا دستگیری آخرین بازمانده پرونده درکرمانشاه
  • شهادت مامور درياباني هرمزگان در درگيري با سودگران مرگ
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler