مشروح اخبار


» راه ندادن خبرنگار به فرمانداری گچساران در شان دولت تدبیر و امید نیست!/آقای رحیمی به کجا چنین شتابان+تصاویر



البته رحیمی با انتصاب کسانیکه برای تخریب دولت با قلم و رسانه خود تاکنون هیچ کوتاهی نکردند بعنوان مشاور رسانه ای نشان داد که سیاست دولت در گچساران ،ایالتی  و بگفته ای تافته جدا بافته از تفکرات دکتر روحانی خواهد بود.


اصطلاح سر سنگینی فرماندار گچساران با اهالی رسانه اتفاقی است که پلکانی مسیرخود را طی نموده است از سنگ روی یخ کردن حبرنگاران در جلوی مسئولان داروخانه های شهر تا راه ندادن خبرنگار کبنانیوز به فرمانداری با دستور اقای فرماندار قصه ای است که بر اهالی رسانه در این شهر میگذرد.

به گزارش راک نیوز از گچساران ؛چندی پیش وقتی مسئول روابط عمومی بهداشت و درمان گچساران از خبرنگاران برای دعوت در جلسه هم اندیشی برای تعطیلات نوروز در فرمانداری این شهرستان دعوت نموده بود ، به یکباره درحضور مسئولان داروخانه های شهر دوگنبدان فرماندار خطاب به خبرنگاران گفت : قرارنبوده شماها دعوت بشوید ومنت حضور دراین نشست که بنظر خیلی محرمانه ! می آمد بر سرخبرنگارانی گذاشته میشود که با حضور مکرر ومرتب خود درآن نهاد بمنظور پوشش اخباری دست کم از برخی کارکنان فرمانداری نبوده است.

اما این پایان بعض و کینه های فرمانداری که با رای تفکر زنده باد مخالف من با اهالی رسانه نیوده ودر تازه ترین اقدام دستور جلوگیری از ورود خبرنگارسایت محلی کبنانیوز را صادر نمودند.!

به گزارش راک نیوز از گچساران ، درپی انتشارمطلبی تحت عنوان :

به مناسبت بزرگداشت روز شهداء، یادواره شهدای شبکه بهداشت و درمان با حضور مسئول امور ایثارگران در علوم پزشکی استان، جمعی از مسئولین، خانواده شهداء و ایثارگران و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

گفتنی است: حاشیه این همایش زمانی آغاز شد که فرماندار گچساران با تاخیر به سالن همایش آمد و طبق معمول قصد نشستن در جایگاه ویژه را داشت اما بعلت تاخیر، با صندلی های اشغال شده مواجه شد. البته در این هنگام و بلافاصله جایگاه ویژه توسط حافظ قرآن مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مظاهری مدیرداخلی بیمارستان شهید رجایی  برای نشستن فرماندار گچساران مهیا شد اما تلاش ها و اصرار ها و تعارفات این دو نفر برای قانع کردن فرماندار گچساران کارساز نشد و وی با دلخوری در ردیف دوم همایش نشست و بعد مدت کمی سالن را ترک کرد.

اکنون باید نشست و دید آیا این اتفاق ساده باعث اختلاف و کدورت فرماندار گچساران  نسبت به تنها مدیر زن موفق، تاجگردون نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت می شود؟(پایان نقل وقول)

 

به گزارش راک نیوز ؛ صبح امروز از حبیب قلندری خبرنگار فعال این سایت به ساختمان فرمانداری ممانعت بعمل آمد تا کلکسیون برخوردهای سلیقه ای در دولتی که در بالا از بیشترین آستانه تحمل منتقد و مخالف برخوردار است در پایین راه ورود برخبرنگار بسته شود.

راه ندادن خبرنگار به فرمانداری گچساران در شان دولت تدبیر و امید نیست!/آقای رحیمی به کجا چنین شتابان+تصاویر

عبدالرحیم رحیمی باید بداند سیاست های او ختی با تفکر دکتر خادمی در مرکزاستان نیز با نگاه به رسانه زاویه پیدا کرده است . وقتی خادمی مسئولیت روابط عمومی استانداری استان را به محمدتقوی ازجنس خبرنگاران میدهداین بدان معنی است که استاندار ارتباط وتعامل با اهالی رسانه را دراین دولت بخوبی درک نموده است.

 

البته رحیمی با انتصاب کسانیکه برای تخریب دولت با قلم و رسانه خود تاکنون هیچ کوتاهی نکردند بعنوان مشاور رسانه ای نشان داد که سیاست دولت در گچساران ،ایالتی  و بگفته ای تافته جدا بافته از تفکرات دکتر روحانی خواهد بود.

 

فرماندار گچساران فراموش نکند منصبی را که او امروز بر او تکیه زده است بخشی از آن را مدیون همراهی همین رسانه ها در سال های قبل بوده و زاویه گرفتن با خبرنگاران در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری وشوراهای شهر و روستا بیش از آنکه برای شخص فرماندار محترم هزینه داشته باشد بهانه ای بدست منتقدین دولت خواهد داد و دست حامیان تفکرزنده باد مخالف من را درمناظرات سیاسی خالی خواهد نمود. 

 

سحن آخر اینکه شما که به اندازه دکتر روحانی نقد وتخریب نشده اید پس لطفا درتصمیماتان کمی آهسته تر قدم بردارد به کجا چنین شتابان

 



تاریخ انتشار : 23 اسفند 1395 14:53



» اخبار مرتبط:

  • پیشی گرفتن فرماندار گچساران از رئیس جمهور!/ آقای رحیمی با افکار عمومی بازی ...
  • فرماندار گچساران: مطبوعات و رسانه ها در پیشبرد اهداف سیاست های نظام و دولت ...
  • پیگیری مشکلات دانشکده نفت و گاز توسط مسئولین گچساران
  • رحیمی خبرداد: تجلیل از فعالان عرصه خبر درگچساران
  • فرماندار گچساران منصوب میشود
  • » اشتراک گزاری خبر

    • امین رحیمی

    • 23 اسفند 1395 13:29
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    خبرنگار برود دعا کند و خداروشکر کنه که حاج رحیمی با چک نزد توی صورتش .والا بخدا
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler