مشروح اخبار


» فرماندار شهرستان بهمئی خبرداد:در حوزه زیرساختی واژه محرومیت از شهرستان بهمئی برداشته می شود



فرماندار شهرستان بهمئی عصر روز جمعه  در اولین نشست خود در سال جدید  با رسانه ها ضمن تبریک سال جدید به همه هموطنان اظهار داشتند: در یکسال گذشته خدمات بسیاری در شهرستان بهمئی از طریق نظام جمهوری اسلامی به دست دولت مردان تدبیر و امید برای شهرستان بهمئی ارائه شده است و در سال جدید پروژه هایی در دست اجرا داریم که وظیفه داریم این خدمات را  به اطلاع عموم  مردم برسانیم.


علی اکبر فرهنگی نسب عصر روز جمعه طی نشستی با رسانه ها با تبریک سال جدید به همه هموطنان اظهار داشتند: در یکسال گذشته خدماتی بسیاری در شهرستان بهمئی از طریق نظام جمهوری اسلامی به دست دولت مردان دولت تدبیر و امید برای شهرستان بهمئی ارائه شده است و در سال جدید پروژه هایی در دست اجرا داریم که وظیفه داریم این خدمات را  به اطلاع عموم  مردم برسانیم.
به گزارش راک نیوز از بهمئی ؛ فرهنگی نسب  از استاندار،مجموعه استانداری و مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد که نهایت همکاری را در جذب اعتبارات برای شهرستان بهمئی داشتند،از نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی که در این راستا مدام پای کار است، تقدیر و تشکر کرد.
وی با بیان اینکه در سال 94 و 95 بیشترین اعتبارات عمرانی در طول عمر شهرستان را داشتیم، افزود: اگر پروژه های نیمه کاره بهمئی در حوزه برق، راه و آب شهرستان تکمیل و به بهره برداری برسند، به طور یقین می توان گفت که در حوزه زیرساختی واژه محرومیت از شهرستان بهمئی برداشته می شود.  
فرهنگی نسب گزارش عملکرد دولت تدبیر و امید را سطح شهرستان بهمئی طی سال گذشته به تفکیک و به شرح زیر اعلام نمودند:  
حوزه آبرسانی
فرهنگی نسب خاطرنشان کرد: ادامه آبرسانی از سد کوثر برای شهر لیکک در طول یک سال گذشته نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده که از هر دو طرف (هم از طرف لیکک و هم از طرف سد کوثر) پیمانکار پروژه مشغول  به کار می‌باشد، سرعت کار هم خوب است و از پیمانکار  و همه دست‌اندرکاران که زحمات زیادی می کشند تقدیر و تشکر میکنم.
 وی افزود:در سال گذشته اعتبار 120میلیاردی آبفای روستایی جهت آبرسانی به 132 روستای شهرستان در حوزه های ممبی،  سرآسیاب و گرمسیر در نظر گرفته شد که اعتبار آن  ۲۹ میلیارد تومان با  چهارونیم میلیارد تخصیص می باشد و پیمانکار هم شروع  به کار کرد و آب از مخزن تا ورودی شهر لیکک  آمده است.
 فرماندار بهمئی ادامه داد:مخزن آب روستای شهرک ولیعصر با اعتبار ۵۲۰ میلیون تومان هم کلنگ‌زنی و شروع به کار کرده است.
 فرهنگی نسب گفت:آبفای شهری ما برای ترمیم بسیاری از خطوط و لوله چاه های آب شهر، حدود ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار جذب کرد.
حوزه راه
فرماندار بهمئی تصریح کرد: جاده دو بانده ورودی به طول پنج و نیم کیلومتر تا شهرک شهید مطهری خاک برداری شده و پل های  آن هم احداث شدند که انشاءالله تا سه ماه آینده در  هفته دولت به بهره‌برداری می رسد که  اعتبار آن بالغ بر 9/5میلیارد تومان بوده است.
فرهنگی نسب افزود: برای بهسازی و زیرسازی 23روستای شهرستان اعتباری بالغ بر ۷ و نیم میلیارد تومان تخصیص یافت که این پروژه در حال انجام است.
وی گفت: جاده شهر  لیکک به جایزان کلنگ‌زنی شده است و بخشی از آن اعتبار تامین شده که پیمانکار به زودی کار احداث این جاده را آغاز می‌کند.
فرهنگی نسب در ادامه گفت: عملیات آسفالت جاده  گنبد بردی  به ترتاب  از طریق حوزه نفتی با پیگیری های بعمل آمده به طور قطع  به‌زودی آغاز میشود.
حوزه بهداشت
فرماندار بهمئی گفت:  ۲ میلیارد تومان برای ادامه پروژه بیمارستان شهرستان بهمئی در نظر گرفتیم که از   ۱۶فروردین   شروع به کار می کنند و دوستان شبکه بهداشت قول دادند که این پروژه تا بهره برداری کامل، تعطیل نشود .
فرهنگی نسب افزود: در حوزه ممبی  و کفش نان دو خانه پزشک ساخته شدهکه اعتبار هر یکصد و چهل میلیون تومان بوده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.
وی گفت:پایگاه سلامت شهری بهمئی با اعتباری بالغ بر 270میلیون تومان  و درمانگاه کت با  اعتباری بالغ بر  ۶۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی و آغاز به کار شد.
 فرهنگی نسب در ادامه گفت: دستگاه امحاء زباله و ساختمان دستگاه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
وی افزود: اورژانس  و نمازخانه شبکه بهداشت شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
حوزه  گازرسانی
 فرماندار بهمئی خاطرنشان کرد:  مطالعات گازرسانی به حوزه‌های ممبی  و سر آسیاب در حال انجام است و برای حوزه کت  گازرسانی رو به اتمام است،  اعتبار این پروژه بالغ بر سه و نیم میلیارد می باد که به طور یقین روستاهای حوزه کت در سال ۹6 از نعمت گاز برخوردارمی شوند.
حوزه ورزش و جوانان
فرهنگی نسب گفت: سالن ورزشی کت با اعتبار یک میلیارد تومان در حال ساخت است ، ساخت سالن ورزشی سرآسیاب و سالن ورزشی حوزه ممبی  و چمن مصنوعی برای چندین روستا و یک مجموعه ورزشی برای حومه لیکک با اعتباری بالغ بر هفت و نیم میلیارد تومان از اعتبارات نفت به زودی از طریق ادارات راه شهرسازی و سازمان ورزش و جوانان به مناقصه گذاشته می شود.
حوزه مسکن
فرهنگی نسب تصریح کرد: در حوزه مسکن  روستایی ۶۰ هزار متر آسفالت  در تعداد زیادی روستا انجام دادیم، جاده ارتباطی هفت  روستا را بهسازی کردیم و چند مورد عملیات عمرانی در روستاها داشتیم.
 حوزه برق
فرماندار بهمئی در ادامه گفت: ۵۰۰ میلیون تومان  اعتبار جهت اصلاح شبکه و کاهش تلفات و همچنین برق رسانی به روستای ماخره با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در سال گذشته تخصیص یافت.
فرهنگی نسب افزود: ۱۶۰ میلیون تومان هزینه جهت نصب ۴۰۰ چراغ روشنایی معابر و جهت توسعه نقاط مختلف شبکه برق روستایی و شهری ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.
 حوزه جهاد کشاورزی
وی گفت:در حوزه جهاد کشاورزی پروژه های قابل قبولی به خصوص احداث دو مرغداری بالغ بر دو میلیارد تومان،  بهره برداری از سردخانه ۴۰۰ تنی شهرستان با اعتبار یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان و توزیع  بیش از ۴۰ هزار نهال درخت نهال داشتیم.



تاریخ انتشار : 6 فروردین 1396 01:36



» اخبار مرتبط:

  • محور پاتاوه.دهدشت سال۹۶ به بهره برداری می رسد
  • نمی‌توانیم برای رفع مشکلات موجود در استان معجزه کنیم
  • دکتر خادمی : مردم بهمئی باید از راه‌های استان خوزستان عبور کرده و وارد است ...
  • فرماندارخبرداد: "تاجگردون "سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه درگچساران
  • افتتاح و کلنگ‌زنی 115 پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام