مشروح اخبار


» کسانی که با نگاه قومیت وارد انتخابات شدند به آنها ((ن))بگویید به قلم رضا عدالتمند



مردم دهدشت به فامیل گرایی”نه” بگویند نكته مشترك بين همه منتقدين و بعضي موافقين وجود داشت ؛ عبور از قوميت، محكوم كردن طايفه گرايي و مذمت كردن اين نگاه كه باني عقب رفت ديارمان دهدشت نگون بخت بود. مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین”راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید. رضا عدالتمند؛ با سلام و آرزوي توفيق براي خدمتگزاران به كشور عزيزمان ايران اسلامی بخصوص منتخبين مردم در ٢٩ ارديبهشت ١٣٩٦ در راستاي همين انتخابات يادداشتي را براي تنوير أفكار عمومي نگاشتيم اميد كه تلنگري باشد به مردم دهدشت با قطعه شعري مطلب خود را آغاز ميكنم؛


مردم دهدشت به فامیل گرایی”نه” بگویند

نكته مشترك بين همه منتقدين و بعضي موافقين وجود داشت ؛ عبور از قوميت، محكوم كردن طايفه گرايي و مذمت كردن اين نگاه كه باني عقب رفت ديارمان دهدشت نگون بخت بود.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین”راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

رضا عدالتمند؛ با سلام و آرزوي توفيق براي خدمتگزاران به كشور عزيزمان ايران اسلامی بخصوص منتخبين مردم در ٢٩ ارديبهشت ١٣٩٦ در راستاي همين انتخابات يادداشتي را براي تنوير أفكار عمومي نگاشتيم اميد كه تلنگري باشد به مردم دهدشت با قطعه شعري مطلب خود را آغاز ميكنم؛ گاه گويم كه بنالم زِپريشاني حالم بازگويم كه عيانست….. چه حاجت به بيانم!!!! در يك سال اخير گاها بحث هايي در خصوص وضعيت اسفناك دهدشت در محافل،رسانه ها و بيشتر از آن در فضاي مجازي صورت ميگرفت. در اين بين،خيلي افراد منتقد و اندك افرادي هم موافق عملكرد شورا شهرفعلی و شهرداري در ٤ سال گذشته بودند .

اما يك نكته مشترك بين همه منتقدين و بعضي موافقين وجود داشت ؛ عبور از قوميت، محكوم كردن طايفه گرايي و مذمت كردن اين نگاه كه باني عقب رفت ديارمان دهدشت نگون بخت بود. اما. اما و اما در اين چند روز كه شاهد ثبت نام كانديدها براي بدست آوردن كرسي پارلمان شهري بودیم بالاي ٨٠ درصد اين عزيزاني كه احساس تكليف كردند ، خاصه همان دوستاني كه گاهي قلم به دست و گاهي ميكروفن به دست بودند ناله ها سَر داده و قوميت را محکوم ميكردند در هنگام ثبت نام با ايل و تبار و قوم خود مثل ادوار گذشته كه خان يا ارباب منطقه با افرادش براي غارت يا پيشرفت قلمروي حاكميتي اش به جنگ و نبرد مي رفتند. به فرمانداري می رفتند تا از قافله قوميت عقب نمانند، اينجاست كه تناقض در گفتار و رفتار و كردار افرادي كه قرار هست وكيل و نماينده مردم باشند به وضوح قابل مشاهده است. حال با اين اوصاف ؛ اين شوراي جديد چه تفاوتی نسبت به شوراي گذشته باید داشته باشد!؟ فردا كه اين عزيزان راي اعتماد مردم را بدست آوردند و زير دَينِ فاميل خود هستند ،آيا توانایی مقابله با خواسته هاي انان را دارند !؟ آيا مي توانند شايسته و نخبه اي را براي سكان شهرداري به افراد و هوادارانش بقبولاند؟؟ مُسَلماً پاسخ منفی است … اين جاست كه باید گفت ؛ از دست زاهد كنيم توبه و از فِعل عابد استغفرالله در پايان از همه شهروندان گرامي عاجزانه درخواست میکنم كه در انتخاب خود دقت و افرادي كه با نگاه قوميت وارد اين كارزار شدند را با ((نه)) خود مواجه کنید.

من الله توفيق

رضا عدالتمند

فعال سیاسی کهگیلویه



تاریخ انتشار : 8 فروردین 1396 17:59



» اخبار مرتبط:

  • تدبیر و امید تا ۱۴۰۰ روحانی تنها نیست در جواب سید علی محمد بزرگواری به قلم ...
  • واكنش عدل هاشمي به درج خبر تجمل گرايي وفخرفروشی فرزندانش
  • خواسته تاجگردون از معاونین جدیداستاندارکهگیلویه وبویراحمد
  • از فرهنگ اصيل لر فقط چماقش به برخي رسيده است
  • حاشیه‌های ثبت نام کاندیداهای شورای شهر تهران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler