مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت دکتر ولوی مدیرکل محیط‌زیست استان فارس تسلیت گفت



استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت دکتر ولوی مدیرکل محیط‌زیست استان فارس که از شاعران برجسته و فرهیخته و مدیران متخصص و متعهد بوده را به مردم، مسئولان و هنرمندان استان های فارس وکهگیلویه و بویراحمد و به ویژه خانواده آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت.

متن پیام سید موسی خادمی در خصوص درگذشت این مسئول متخصص، هنرمند و شاعر برجسته هم استانی بدین شرح است:


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت دکتر ولوی مدیرکل محیط‌زیست استان فارس که از شاعران برجسته و فرهیخته و مدیران متخصص و متعهد بوده را به مردم، مسئولان و هنرمندان استان های فارس وکهگیلویه و بویراحمد و به ویژه خانواده آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت.

به گزارش راک نیوز ؛متن پیام سید موسی خادمی در خصوص درگذشت این مسئول متخصص، هنرمند و شاعر برجسته هم استانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر و تالم با خبر شدیم همزمان با بهار طبیعت و جلوه گری قدرت لایزال الهی  مسئولی متخصص و دلسوز ، مدیرکل محیط زیست استان فارس که شاعری متعهد و ادیبی توانمند نیز بوده در اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفته و به خیل  مسافران الی الله  پیوست.
 خبر درگذشت مرحوم حمزه ولوی ضایعه ای بزرگ و جبران ناپذیر ابتدا برای دولتمردان دولت تدبیر و امید در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و سپس برای اهالی فرهنگ و ادب استان و دوست داران هنر فاخر شعر این دیار است.
آن مرحوم مغفور از جمله نخبگان فرهیخته و سخن‌سرایان برخاسته از دیار ادب‌پرور شهرستان چرام  بوده که شعرش جلوه‌گاه غم‌ها و شادی‌های مردم و خاستگاه واقعی فرهنگ و هنر ناب و اصیل این دیار بوده و بدون شک نقشی ماندگار در صحنه ی ادبیات استان از وی به یادگار خواهد ماند.

مرگ آغاز زندگی جاوید است و خوشا به حال آنانکه نیک نامی دنیای فانی را ره توشه ای ساختند برای دنیای باقی و نام شان در این سرا و روح شان در سرای دگر جاودانه خواهد شد.
اینجانب با نهایت تاسف و تالم فراوان، ضایعه جبران ناپذیر درگذشت این مسئول متعهد و متخصص و ادیب و چهره نام آشنای فرهنگ و هنر را به جامعه فرهنگی و ادبی و مردم ولایتمدار استانهای کهگیلویه و بویراحمد و فارس ، خانواده سبز پوش محیط زیست و خانواده آن عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه حضرت سبحان برای بازماندگانش صبر و شکیبایی و طول عمر با عزت مسئلت دارم .

سید موسی خادمی _ استاندار کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 12 فروردین 1396 04:07



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت مدیر کل اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ب ...
  • تازه ترین جزئیات از درگدشت مدیرکل محیط زیست استان فارس و شاعر برجسته کهگیلو ...
  • فعالان محیط زیست (گروه رفتگران طبیعت استان کهگیلویه و بویر احمد)درگذشت همکا ...
  • پیام تسلیت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت ...
  • پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به سردبیر "راک نیوز"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام