مشروح اخبار


» نقد بر بخشی از یک مطلب از تاجگردون، نقد کل شخصیت سیاسی – اجتماعی او نیست



این که من یا هر کس دیگری، بخشی از یک یادداشت آقای غلامرضا تاجگردون را نقد و بررسی کنیم، دلیلی به نقد کل شخصیت سیاسی – اجتماعی او نیست، بلکه در بخشی از یک دیدگاه او، نظراتی از سوی بنده، ارایه شده است. بنابراین، این طور نیست که برخی راه بیفتند و این نقد جزئی را پتکی کرده و بر سر یک انسان فرهیخته بکویند. اگر آقای تاجگردون با این عملکرد، در جرگه سایر دیدگاه های سیاسی هم قرار داشته باشد( و نه اصلاح طلبان)،


 

به گزارش راک نیوز از ممسنی ؛ دکترجلال یوسفی از فعالان اصلاح طلب ممسنی ومقیم درتهران دریادداشتی به بازتاب نقد خود از عملکرد نماینده مردم گچساران وباشت درمجلس شورای اسلامی توضیحاتی را دراختیار راک نیوز قرار دادند که درآن آمده است:

نقد بر بخشی از یک مطلب از تاجگردون، نقد کل شخصیت سیاسی – اجتماعی او نیست.                            

شخصیت هر انسانی دارای زوایای متعددی است که از دید سایر انسان ها بخشی پذیرفته و بخشی قابل نقد است. بخش قایل نقد نیز می تواند قسمتی( جزئی) قابل نقد باشد و نه همه آن بخش.

آقای تاجگردون نماینده محترم مردم دوگنبدان در مجلس شورای اسلامی، از فرهیختگانی است که به نظر بنده در قریب به اتفاق مسئولیت های محوله موفق بوده است.

موفقیت ایشان بخشی به جنبه شخصیتی ایشان بر می گردد و بخشی به پتانسیل های منطقه حوزه اتخابیه اش.

بخش شخصیتی او این چنین است که ایشان، فردی متخصص و عملگرا با سواد و پر انررژی است که توانایی های مدیریتی اش توانسته در بخش های دیگر سایر قوای حکومتی نیز او را یاری نمایند. بخشی از این موفقیت( در دوره نمایندگی او) به دلیل بستر مناسب منطقه از نظر دارا بودن منابع عظیم نفتی و گازی است. با این حال، نمی توان شخصیت توانمند ایشان را نادیده گرفت.

به زعم من، بعد از انقلاب اسلامی، از میان نمایندگان این حوزه، ایشان توانمندترین نماینده دراین منطقه بوده است و تنها نماینده موفق در رتبه بعدی، (بعد از ایشان) آقای بهرام تاجرگردون بود که ایشان نیز به دلایلی نتوانست دوره بعدی نمایندگی را در کارنامه خود بنویسد و به نا به آن چه بنده در آن دوران به یاد دارم این عدم موفقیت او نه به خاطر عدم موفقیت او بلکه به دلیل برخی مسایل سیاسی موجود در آن زمان بود.

این که من یا هر کس دیگری، بخشی از یک یادداشت آقای غلامرضا تاجگردون را نقد و بررسی کنیم، دلیلی به نقد کل شخصیت سیاسی – اجتماعی او نیست، بلکه در بخشی از یک دیدگاه او، نظراتی از سوی بنده، ارایه شده است. بنابراین، این طور نیست که برخی راه بیفتند و این نقد جزئی را پتکی کرده و بر سر یک انسان فرهیخته بکویند. اگر آقای تاجگردون با این عملکرد، در جرگه سایر دیدگاه های سیاسی هم قرار داشته باشد( و نه اصلاح طلبان)، از نظر من فردی است قابل تقدیر( البته تا الان).

  امیدوارم ایشان در راه خدمتگذاری به مردم ایران اسلامی هر روز بیش از پیش موفق باشند.



تاریخ انتشار : 19 فروردین 1396 14:00



» اخبار مرتبط:

  • درخواست عجیب زنی در شیراز برای رای به تاجگردون!+جزئیات
  • پیام تبریک نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به دکتر تاجگردون
  • تاجگردون مجلس نشین ماند/پیروزی قاطع غلامرضاتاجگردون درحوزه انتخابیه گچساران ...
  • واکنش تاجگردون به توهین یک نماینده مجلس به دکتر ظریف
  • کلاهی که "ترک های قشقایی"برسر"تاجگردون" گذاشتند!!+ سند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler