مشروح اخبار


» تازه ترين جزئيات از قتل زن تاجرچيني در جزيره قشم !



عده‌ای از کسانی که در بازار تجاری در شهر «درگهان» از توابع شهرستان قشم فعالیت دارند، صبح روز دوازدهم فروردین‌ متوجه شدند این زن برخلاف معمول به محل کارش در بازار نیامده و کسی هم از او خبری ندارد.
کسبه محل هم به پلیس گفتند، زن جوان شب گذشته تا پاسی از شب در بازار «درگهان» سرگرم فعالیت بود که


به‌گزارش راك نيوز از هرمزگان به نقل از «ایران» این زن چینی پس از راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری- صنعتی جزیره قشم که به یکی از مراکز عمده واردات و دپوی کالاهای چینی در کشور تبدیل شده بود همراه با تعدادی از اتباع کشور چین در مراکز تجاری شهرهای قشم و بندر لافت مشغول تجارت و عرضه مستقیم کالاهای چینی بود.رئیس کل دادگستری هرمزگان درباره چگونگی جنایتی که به قتل زن جوان چینی انجامید گفت: عده‌ای از کسانی که در بازار تجاری در شهر «درگهان» از توابع شهرستان قشم فعالیت دارند، صبح روز دوازدهم فروردین‌ متوجه شدند این زن برخلاف معمول به محل کارش در بازار نیامده و کسی هم از او خبری ندارد.
کسبه محل هم به پلیس گفتند، زن جوان شب گذشته تا پاسی از شب در بازار «درگهان» سرگرم فعالیت بود که ناگهان ناپدید شد و پس از مراجعه به خانه این زن پی به غیبت اسرارآمیزش بردند.
نگرانی اتباع چینی ساکن جزیره به این علت بود که همه نقاط جزیره را جست‌وجو کردند و اثری از او پیدا نکرده بودند. ضمن آنکه غیبت ناگهانی‌اش بی‌سابقه به‌نظر می‌رسید.
به‌ناچار همکاران چینی‌اش به پلیس جزیره قشم مراجعه کردند و با شرح ماجرا برای روشن شدن سرنوشت اوکمک خواستند. مأموران نیروی انتظامی ضمن جست‌وجو‌های گسترده سرانجام به خانه زن جوان رفتند ولی اثری از او پیدا نکردند. تا اینکه با ورود به حیاط‌ خلوت خانه چشم یکی از مأموران به چمدانی افتاد که کنار دیوار قرار داشت. آنها وقتی در چمدان را باز کردند با جسد خون‌آلود زن گمشده روبه‌رو شدند که قاتل او را با ضربات سلاح سرد کشته و به‌طرز ماهرانه‌ای جسدش را در چمدان مسافرتی جای داده بود تا به احتمال زیاد چمدان را به محلی دیگر انتقال دهد و جسد را سربه‌نیست کند.پس از بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات بازپرس، با تلاش مأموران پلیس عامل این جنایت که او نیز یک فرد چینی است دستگیر شد و به قتل زن جوان اعتراف کرد.
حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری گفت: متهم به قتل اعتراف کرد  او  با انگیزه انتقامجویی و اختلاف حساب مالی، مقتول را کشته است. در حال حاضر روند رسیدگی به پرونده و روشن شدن ابعاد مختلف این جنایت در دادسرای قشم در جریان است.



تاریخ انتشار : 21 فروردین 1396 12:23



» اخبار مرتبط:

  • شلیک مرگبار /از مدتی قبل متوجه شده بودم پسرعمویم به همسرم نظر دارد
  • بازداشت عامل جنایت خانوادگی در شیراز +انگیزه قتل
  • دراستان فارس رخ داد:قتل دختر جویای کار بعد از تعرض
  • راز شلیک به مرد دو زنه در زمین کشاورزی
  • اجیرکردن دو آدمکش برای قتل همسر معتاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler