مشروح اخبار


» تقدیر دهیاری، شورا و مردم روستای شوتاور چاروسا از نیروهای قضائی و انتظامی به دلیل امنیت ایام نوروز در قتل مسیر روستای درغک به شوتاور



مردم و شورای اسلامی دهستان شوتاور در پیامی از نیروهای نظامی و قضائی به دلیل امنیت در ایام نوروز منطقه تشکر کردند.


به گزارش راک نیوز از چاروسا( سید حسن آرمند)، با توجه به قتل روز سوم نوروز و فروردین ماه در بین مسیر روستای درغک به شوتاور چاروسا سبب نگرانی و حساسیت برای مردم این دو منطقه شد که نیروهای قضائی و انتظامی توانستند مردم را به آرامش و از آنها بخواهند با صبر پرونده را ادامه دهند که با کمک مردم و بزرگان این امنیت برقرار شد.

به همین دلیل مردم، دهیاری و شورای دهستان شوتاور چاروسا در پیامی از امام جمعه قلعه رئیسی، بخشدار چاروسا، رئیس دادگستری چاروسا، فرمانده انتظامی استان و شهرستان، فرماندار کهگیلویه و صبر مردم دو روستای درغک و شوتاور تقدیر و تشکر کردند.

پیام//

در روزهای ابتدایی نوروز 96 با پیدا شدن جسد جوانی به نام روح الله اندیک در مسیر و در نزدیکی دو روستای درغک و شوتاور سبب نگرانی و ابراز تاسف مردم شد؛ که با توجه به حساسیت موجود در منطقه نگرانی های در این مورد وجود داشت که الحمدالله با کمک و توانمندی نیروهای قضائی و انتظامی در منطقه و صبر و تحملی که مردم داشتند از نظر امنیتی هیچ گونه مشکلی به وجود نیامد.

ابتدا لازم است از مدیریت و توانمندی رئیس دادگستری چاروسا در مدیریت این قتل و پیدا کردن قاتل در کمتر از ده روز تقدیر و تشکر کنیم و همچنین از مردم که تحمل و صبر به خرج دادن تا نیروهای نظامی و انتظامی بتوانند با کار شبانه روزی در ایام نوروز قاتل را پیدا کنند.

در این پیام از زحمات و تلاش های امام جمعه قلعه رئیسی، امام جمعه دیشموک، بخشدار چاروسا، فرماندار کهگیلویه، رئیس و دادرس دادگاه عمومی چاروسا، فرمانده انتظامی استان، شهرستان و حوزه انتظامی چاروسا و دیشموک، آگاهی شهرستان کهگیلویه و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کنیم که توانستند امنیت قابل توجه و مهمی را به وجود آورند.

 



تاریخ انتشار : 21 فروردین 1396 21:19



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری عاملان قتل یک جوان در روستای درغک / تصادف خونین در محور دشمن‌زیاری ...
  • تقدیر عضو شورای شهر قلعه رئیسی از نماینده کهگیلویه و رئیس اداره برق شهرستان ...
  • بارگاه امامزاده سیدمحمود(ع) درکهگیلویه بیشترین گردشگر را در ایام نوروز جذب ...
  • تودیع ومعارفه بخشدار چاروسا
  • افتتاح و کلنگ زنی 22پروژه در دهه فجر امسال در بخش چاروسا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler