مشروح اخبار


» صدر جدول در تسخیر نفتی های گچساران/شکست تبریزی ها در بام نفتی ایران



تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته پنجم از مرحله نهایی لیگ دسته دو توانست تیم شهرداری تبریز را با شکست پر گل بدرقه کند و صدرجدول را به تسخیر خود درآورد.

.


تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته پنجم از مرحله نهایی لیگ دسته دو توانست تیم شهرداری تبریز را با شکست پر گل بدرقه کند و صدرجدول را به تسخیر خود درآورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز از گچساران ؛ این بازی که از ساعت 16:30 روز چهارشنبه 23 فروردین در ورزشگاه شهید بشارت گچساران انجام شد با برتری سه بر یک بسود تیم میزبان به پایان رسید تا نفتی های گچساران سومین بازی خانگی خود در این مرحله را با پیروزی پر گل پشت سر بگذارند.

 

گلهای تیم نفت و گاز گچساران در این بازی در دقایق 12 و 33 هر دو از روی نقطه پنالتی توسط مرتضی حیدری و در دقیقه 66 توسط علی جهانگیری زده شد و تک گل تیم حریف توسط علی محمدی در دقیقه 66 نیز  از روی نقطه پنالتی زده شد.

 

نفتی های گچساران در این دیدار با ترکیب زیر وارد زمین مسابقه شدند : 

عبدالصمد احمدی،ساسان شیرمردی ،علی جهانگیری،عماد قاسمی،اسماعیل هاشمی نیا، یحیی رحمانی،محمد نوروزی ،مرتضی حیدری، علی کرمی، سهیل صالحی ، فرشید پاداش

سرمربی :داریوش یزدی

سرپرست : اسماعیل پناهپوری

 

همچنین تعویضهای این تیم بدین صورت انجام گرفت که در دقیقه 75 ، فرشید علیزاده بجای سهیل صالحی و در دقیقه 85 کریم شاوردی بجای محمد نوروزی به بازی آمد و در آخرین تعویض در دقیقه 90 مصطفی نوبخت بجای فرشید پاداش بازی وارد میدان شد.

 

شهرداری چی های تبریز با ترکیب زیر پا به میدان گذاشتند:

فرهاد مجد کرمانشاهی –اکبر صفرزاده-توحید قوجائی،شیرزاد فرید ،رسول پیرزاده ،علی محمدی ،جعفر برزگر ، رضا نجاری ،علی پورمحمد ،سینا هاشمی و سعید باقرپسند

سرمربی :میرعلی صالحی پناهی

سرپرست :غلامرضا برزگر

 

تعویض های شهرداری تبریز در این دیدار به شرح زیر بود :

حسین قره داغی دقیقه 24 به جای رضا نجاری وارد میدان شد ،امیرخدایی دقیقه 58 جایگزین سعید باقرپسند و دقیقه 74 امیررضا غمناک به جای جعفر برزگر وارد میدان شد .

 

گزارش مسابقه :

نیمه اول این دیدار با شروع طوفانی نفتی های گچساران همراه بود که از همان لحظه های ابتدایی بازی با انگیزه فراوان به سمت دروازه حریف حمله کرذند و بازی تهاجمی شاگردان یزدی در دقیقه 12  جواب داد و مدافع حریف برروی فرشید پاداش مرتکب خطای پنالتی شد تا مرتضی حیدری زننده گل اول این بازی باشد.

 

در ادامه باز هم طلایی پوشان نفت گچساران موقعیت مناسب برای گلزنی داشتند که این بار در یک حمله برق آسا مدافع تیم شهرداری تبریز سهیل صالحی را درون محوطه جریمه سرنگون کرد تا بازهم نفتی ها صاحب ضربه پنالتی شوند و مرتضی حیدری در دقیقه 33 با روحیه بالا دومین گل خودش و زرد پوشان نفت را به ثمر رساند.

 

با ده نفره شدن حریف فشار نفتی ها بر روی دروازه تیم تبریزی بیشتر هم شد و در چندین صحنه تا آستانه فروپاشی مجدد دروازه حریف پیش رفتند که با عکس العمل خوب دروازبان حریف مواجه شد تا نیمه اول با برتری مطلق نفتی ها با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم تیم شهرداری تبریز که چیزی برای از دست دادن نداشت با جرأت بیشتری در زمین نفتی ها حاضر شدند تا اینکه از روی یک پرتاب اوت دستی که با خطای هند مدافع نفت همراه شد صاحب ضربه پنالتی شدند و در دقیقه 60 علی محمدی گل اول این تیم را به ثمر رساند.

 

با اخراج علی کرمی در دقیقه 58 به علت برخورد توپ به دستش و رسیدن اختلاف گل به حداقل بازی برای دقایقی حساس تر از قبل شد و تا اینکه در یکی از حملات نفتی ها ارسال زیبای مرتضی حیدری از پشت محوطه جریمه را علی جهانگیری مدافع پیش تاخته نفتی ها به گل سوم این تیم تبدیل کرد تا باردیگر اختلاف گل به دو برسد.

 

در روزی که هواداران پرشور حامی تیم نفت و گاز گچساران همانند بازیهای قبلی تا لحظه سوت پایان بازی به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند نیمه دوم بازی بعد از گل سوم نفتی ها و از دست رفتن دو موقعیت دیگر توسط این تیم بیشتر با برتری تیم میزبان پیگیری شد تا نفت گچساران این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

 

بدین ترتیب در پایان دور رفت مرحله دوم در گروه اول تیم نفت و گاز گچساران با کسب این پیروزی و با 9 امتیاز و بدلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شهرداری همدان در صدرجدول گروه قرار بگیرد.

 

شهرداری تریز نیز با قبول این شکست 5 امتیازی باقی ماند و به رده پنجم گروه اول سقوط کرد .

 

 



تاریخ انتشار : 24 فروردین 1396 03:40



» اخبار مرتبط:

  • دربی نفتی های لیگ دسته دوم فوتبال در گچساران برنده ای نداشت
  • حاشیه های دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و مس رفسنجان
  • نفت گچساران خوب می سوزاند/فرشید هتریک میکند
  • مقاومت تهران شکست/زورگچسارانی ها ،شکست تهرانی ها
  • نخستین باخت استقلال خوزستان در یاسوج رقم خورد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler