مشروح اخبار


» اعضای هیأت اجرایی داوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان کهگیلویه مشخص شدند.+ اسامی



هیأت اجرایی داوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای تأمین و شورای نگهبان و هیأت بازرسی و نظارت شهرستان و دعوت از 30 نفر معتمد در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه مشخص شدند. فرماندار کهگیلویه در این جلسه به نقش مهم انتخابات در تعیین سرنوشت مملکت اسلامی اشاره و گفت: حضور پررنگ مردم در صحنه های انقلاب و نظام مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهانی است و وظیفه همه ماست که در این مهم با حضور حداکثری شرکت نماییم. به گزارش راک نیوز به نقل​ از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه " علی پوزش گفت: انتظار می رود که انتخاب شدگان سعه صدر و تعامل با دیگر اعضای و عوامل اجرایی را مدنظر قرار دهند و در جهت برگزاری انتخاباتی سالم در سطح شهرستان همدیگر را یاری نمایند.


 هیأت اجرایی داوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای تأمین و شورای نگهبان و هیأت بازرسی و نظارت شهرستان و دعوت از 30 نفر معتمد در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه مشخص شدند.

فرماندار کهگیلویه در این جلسه به نقش مهم انتخابات در تعیین سرنوشت مملکت اسلامی اشاره و گفت: حضور پررنگ مردم در صحنه های انقلاب و نظام مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهانی است و وظیفه همه ماست که در این مهم با حضور حداکثری شرکت نماییم.

به گزارش راک نیوز به نقل​ از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه " علی پوزش گفت: انتظار می رود که انتخاب شدگان سعه صدر و تعامل با دیگر اعضای و عوامل اجرایی را مدنظر قرار دهند و در جهت برگزاری انتخاباتی سالم در سطح شهرستان همدیگر را یاری نمایند.

پوزش گفت: که از میان 30 نفر معتمد دعوت شده تعداد 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و 4 نفر به عنوان اعضای علی البدل معرفی خواهند شد. در انتهای جلسه پس از بحث و بررسی افراد متقاضی هیأت اجرایی نام نویسی نمودند و آقایان سید عبدمحمد تقوی،منصور درخشانی ، فضل الله خرازی ،اسلام افسری، ،فیض الله افراشته،عیسی پوربهشت ، لهراسب خیرخواه ، سید علی ضامن کاظمی و سید هادی پرهیزگاری به ترتیب آراء به عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کهگیلویه مشخص و معرفی گردند .

 

وهمچنین آقایان ، حمید فتحی ، محمودرضا مریدی و فیروز نیکدل ، سیروس الهی و حبیب اله نیکنام به عنوان اعضای علی البدل معرفی گردیدند.



تاریخ انتشار : 25 فروردین 1396 13:49



» اخبار مرتبط:

  • اعضای هیأت اجرایی داوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان کهگیلویه مشخ ...
  • اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی بخش و روستا در سوق انتخاب شدند+لی ...
  • مجریان انتخابات شهرستان کهگیلویه مشخص شد+لیست
  • اعضای هیأت اجرایی انتخابات شورای شهر دهدشت مشخص شد
  • اسامی اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler