مشروح اخبار


» آمادگی 70 درصدی تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای حضور در لیگ آزادگان



جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با ابراز رضایت از برگزاری اردوی تهران اظهار کرد: مسئولان تیم فوتبال شهرداری همه امکانات را برای ما فراهم کردند و یک اردوی با نشاط در تهران برگزار کردیم.

غدیری ادامه داد: تقریبا شاکله اصلی تیم خود را شناخته‌ایم ولی به دنبال آن هستیم که تعداد چهار بازیکن دیگر که در گذشته در این تیم حضور داشته‌اند را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از مهرداد ابتدایی، اکبر صفری، حسین حجازی، صمد اکبری و مهرداد ابتدایی نام برد و افزود: ابتدایی اکنون مشکلی برای عقد قرارداد ندارد فقط مانده که مسئولان خواسته‌های مالی وی را برآورده کنند.

وی به میلاد داوودی بازیکن نفت مسجد سلیمان اشاره کرد و گفت: ما نمی‌دانستیم که این بازیکن با تیم خوزستانی قرارداد دارد ولی با توافقی که صورت گرفته این بازیکن امروز رضایت‌نامه خود را از نفت خواهد گرفت و برای پیوستن به ما مشکلی نخواهد داشت.

غدیری به آمادگی 70 درصدی تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد و بیان داشت: در هیچ کجای دنیا تیمی وجود ندارد که قبل از مسابقات آمادگی کامل داشته باشد و ما نیز با تمرینات منظمی که داشته‌ایم تا پایان هفته سوم و چهارم مسابقات آمادگی کامل خود را به دست خواهیم آورد.

وی به وضعیت این تیم در میان تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور به خصوص گروه دوم این مسابقات اشاره کرد و گفت: ما حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای این تیم هزینه کرده‌ایم در حالی که تیم‌های دیگر سه تا چهار برابر این مبلغ هزینه کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: با این حال تیم ما با درایت مسئولان بهتر از بسیاری تیم‌ها حتی آن‌هایی که از ما پول بیشتری داشته‌اند بسته شده است.

وی به رقابت با تیم‌های چند میلیاردی در این فصل اشاره کرد و گفت: امتیازی که ما نسبت به آن‌ تیم‌ها داریم این است که در تیم ما همدلی بسیاری وجود دارد و حاشیه‌ای که بتواند به تیم خدشه وارد کند نخواهیم داشت.

غدیری با بیان اینکه تیم شهرداری پس از الطاف خداوندی هر چه دارد از تماشاگران خونگرم یاسوجی و سایر نقاط استان دارد، اظهار کرد: این‌ها به راستی که یار دوازدهم ما هستند و از این سرمایه بزرگ انتظار داریم امسال به مانند دو سال گذشته تیم خود را حمایت کنند چرا که با وضعیت کنونی برای حضور در لیگ برتر امیدواری بسیاری وجود دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه مشکلاتی اکنون در پیش رو دارید که می‌تواند در روند کاری و برنامه شما در طول مسابقات خللی ایجاد کند، تصریح کرد: از قول ما بگویید این تیم هیچ گونه حاشیه‌ای ندارد و با حمایت‌های نگین‌تاجی مدیرعامل این تیم و کادر فنی قوی و کار کشته‌ای که داریم تیم تا به آخر بی‌حاشیه خواهد بود چرا که همه بازیکنان انتخابی خود من بوده‌اند.

غدیری از وضعیت صمد اکبری کاپیتان این تیم سخن به میان آورد و گفت: این بازیکن به لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بسیار خوبی است که طرفداران زیادی در یاسوج دارد و انتظار می‌رود باشگاه از نظر مالی رضایت صمد را جلب کند.

وی با بیان اینکه صمد اکبری اکنون همراه با تیم شهرداری بندرعباس در اردوی همدان به سر می‌برد، ادامه داد: از این بازیکن خواسته‌ایم که اردوی تیم بندرعباسی را ترک کند و به آن باشگاه اعلام کرده‌ایم که این بازیکن با ما قرارداد دارد.




تاریخ انتشار : 28 مرداد 1391 19:40



» اخبار مرتبط:

  • سرمربی‌ اسبق فجرشهیدسپاسی،هدایت تیم فوتبال شهرداری یاسوج رابرعهده گرفت
  • مبلغ قرارداد «جواد زرینچه» با شهرداری یاسوج اعلام شد
  • احتمال رویارویی پرسپولیس و شهرداری یاسوج در جام حذفی زیاد است
  • غدیری همه را مایوس کرد/شهرداری یاسوج برای لیگ برتر بسته نشده
  • کاروالیو و حسین حجازی‌پور در راه شهرداری یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler