مشروح اخبار


» سالن 1200نفره ورزشی شهر دهدشت برای مبلغ 350میلیون تومان راکد مانده است.



نکویی زاده سرپرست اداره ی ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه در این جلسه گفت:در چند ماه اخیر هیچ بودجه و اعتباری به این اداره پرداخت نشده و به دلایل و مشکلات مالی این اداره توانایی برگزاری جلسات با هیت های ورزشی شهرستان را ندارد. سرپرست اداره ی ورزش وجوانان گفت:سالن های ۱۲۰۰نفره شهرهای همجوار تکمیل شده ولی در شهرستان کهگیلویه به دلیل بودجه به مبلغ ۳۵۰میلیون تومان راکد مانده است. وی افزود:در سال ۸۸قطعه ی زمینی توسط اداره ی بنیاد مسکن به این اداره واگذار شده بود ولی در حال حاضر مشاهده می شود که این قطعه زمین به اداره ها و ارگان های شهرستان واگذار شده است .


مسئولین ورزش و هیئت های ورزشی با فرماندار کهگیلویه دیدار کردند

به گزارش راک نیوز ، در این دیدار تعدادی از کارکنان اداره ورزش و جوانان با جمعی از مسئولان هیات های ورزشی با فرماندار کهگیلویه در محل فرمانداری این شهرستان جهت عرض تبریک و همچنین بررسی مسائل و مشکلات ورزش شهرستان کهگیلویه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

نکویی زاده سرپرست اداره ی ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه در این جلسه گفت:در چند ماه اخیر هیچ بودجه و اعتباری به این اداره پرداخت نشده و به دلایل و مشکلات مالی این اداره توانایی برگزاری جلسات با هیت های ورزشی شهرستان را ندارد.

سرپرست اداره ی ورزش وجوانان گفت:سالن های ۱۲۰۰نفره شهرهای همجوار تکمیل شده ولی در شهرستان کهگیلویه به دلیل بودجه به مبلغ ۳۵۰میلیون تومان راکد مانده است.

وی افزود:در سال ۸۸قطعه ی زمینی توسط اداره ی راه و شهرسازی به این اداره واگذار شده بود ولی در حال حاضر مشاهده می شود که این قطعه زمین به اداره ها و ارگان های شهرستان واگذار شده است .

نکویی زاده در پایان افزود ؛اداره ی ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه مشکلات زیادی دارد که امیدواریم در سال ۹۶با همکاری هئت های ورزشی بخشی از مشکلات ورزش شهرستان را حل نمائیم.



تاریخ انتشار : 27 فروردین 1396 22:47



» اخبار مرتبط:

  • بخشی از سالن هندبال اداره ورزش وجوانان لنده در آتش سوخت+عکس
  • رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران منصوب شد
  • لغو یک تودیع ومعارفه در یاسوج/سرپرست اداره کل ازپذیرش حکم خودداری کرد
  • 42 هیئت ورزشی کهگیلویه در خدمت اوقات فراغت دانش آموزان
  • دو کلنگ ورزشی در کهگیلویه به زمین خورد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler