مشروح اخبار


» برنامه های هفته ی کارگر در سال 96تشریح شد.



صبح روز یکشنبه جلسه ای با حضور واحد های کارگری ،رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و کارکنان در سالن جلسات اداره ی تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید. به گزارش راک نیوز ؛ احمد علی خادمی رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه در حاشیه ی این جلسه در جمع کارگران برنامه های هفته ی کارگر را تشریح نمودند . وی باتوجه به اینکه از تاریخ 5اردیبهشت سال ۹۶ شروع وتا 12اردیبهشت سال 96 پایان آن می باشد وباتوجه به اینکه شروع وپایان ان مصادف است با میلاد حضرت ابوالفضل (ع)وروز جانباز که در بهترین های سال واقع شدند.


صبح روز یکشنبه جلسه ای با حضور واحد های کارگری ،رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و کارکنان در سالن جلسات اداره ی تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید.

 

به گزارش راک نیوز ؛ احمد علی خادمی رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه در حاشیه ی این جلسه در جمع کارگران برنامه های هفته ی کارگر را تشریح نمودند .

 

وی باتوجه به اینکه از تاریخ 5اردیبهشت سال ۹۶ شروع وتا11اردیبهشت سال 96 پایان آن می باشد وباتوجه به اینکه شروع این هفته مبعث حضرت رسول وپایان ان مصادف است با میلاد حضرت ابوالفضل (ع)وروز جانباز که در بهترین های سال واقع شدند.

 

رئیس ادامه ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در پایان این جلسه گفت؛به طور همزمان در روز چهارشنبه مورخ 96/02/06 غبارروبی گلزار شهدای شهرستان را با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام خواهیم داد و همچنین سرکشی از خانواده کارگرانی که به علت حادثه ناشی از کار معلول گردیده اند وبرگزاری جشن در روز دوشنبه مورخ 96/02/11 برای تجلیل از کارگران نمونه را در برنامه های این هفته خواهیم داشت.



تاریخ انتشار : 28 فروردین 1396 05:15



» اخبار مرتبط:

  • دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیماران کارگر بیمارستان شهدای گمن ...
  • سفر معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گچساران به مناسبت هف ...
  • کشف عامل بیکاری توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از 24 هزار نفر جویای کار در کهگیلویه و بویراحمد !
  • سفر وزیر پر کار روحانی به گچساران +برنامه ها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام