مشروح اخبار


» فرماندار کهگیلویه مدیران از بیان عملکرد دولت ترس و واهمه نداشته باشند.



جلسه شورای اداری با حضور مسئولان سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد. علی پوزش در شورای اداری شهرستان که با حضور مشاور و مسؤول ایثارگران در نهاد ریاست جمهوری برگزار شده بود به شرایط بودجه‌ای دولت طی دو سال اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: با همه محدودیت‌های بودجه‌ای اما دولت توانست کشور را به خوبی اداره کند و اجازه تعطیلی به پروژه‌های ملی و ملی-استانی را ندهد. فرماندار کهگیلویه با تشریح سیمای این شهرستان و نقش‌آفرینی در جنگ هشت ساله،تصریح کرد: این شهرستان یکهزار و 746 جانباز دارای یک تا 70 درصد تقدیم نظام و انقلاب کرده که از این تعداد 601 نفر 25 تا 70 درصد هستند.


جلسه شورای اداری با حضور مسئولان سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

علی پوزش در شورای اداری شهرستان که با حضور مشاور و مسؤول ایثارگران در نهاد ریاست جمهوری برگزار شده بود به شرایط بودجه‌ای دولت طی دو سال اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: با همه محدودیت‌های بودجه‌ای اما دولت توانست کشور را به خوبی اداره کند و اجازه تعطیلی به پروژه‌های ملی و ملی-استانی را ندهد.

 

فرماندار کهگیلویه با تشریح سیمای این شهرستان و نقش‌آفرینی در جنگ هشت ساله،تصریح کرد: این شهرستان یکهزار و 746 جانباز دارای یک تا 70 درصد تقدیم نظام و انقلاب کرده که از این تعداد 601 نفر 25 تا 70 درصد هستند.

 

پوزش با بیان اینکه 417 شهید شهرستان در 133 گلزار آرمیده‌اند،افزود: 111 گلزار شهدا ساماندهی شده است.

این مسؤول تعداد فرزندان شهدا را 391 نفر اعلام کرد و گفت: 52 نفر از فرزندان شهید با مدرک دیپلم بیکار هستند.

پوزش بیان کرد: سال 95،تعداد 146 نفر از فرزندان شهدا در استان بکار گرفته شدند و در استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سال 96 هم سهمیه فرزندان شهدا منظور خواهد شد. وی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا وظیفه همه ما است،تصریح کرد: اگر رزمندگان دفاع مقدس نبودند اکنون در امنیت و آرامش نبودیم،باید قدردان آن‌ها باشیم.

پوزش به انتخابات پیش‌رو اشاره و با بیان اینکه انتخابات یک اصل پذیرفته شده در نظام جمهوری اسلامی است،گفت: به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود که نشاندهنده دموکراسی و مردم‌سالاری است.

 

وی افزود: مدیران از بیان عملکرد دولت ترس و واهمه نداشته باشند و عملکرد خود را به با بزرگنمایی و نه سیاهنمایی به مردم منعکس کنند بخاطر اینکه مردم امیدوار شوند و در آن‌ها انگیزه ایجاد شود.



تاریخ انتشار : 30 فروردین 1396 23:03



» اخبار مرتبط:

  • شورای قومی و قبیله ای برای شهرستان یک آسیب است+جزییات
  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران: کهگیلویه و بویراحمد9 هزار و 200 جانباز ...
  • مسئولان شهرستان کهگیلویه در انجام کارهای فرهنگی پیشقدم باشند
  • صدور مجوز استخدام فرزندان شاهد و ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد
  • تجدید میثاق اعضای شورای اداری کهگیلویه با آرمان‌های شهیدان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler