مشروح اخبار


» تعداد صندوق های رای شهرستان کهگیلویه مشخص شدند+جزییات



هیأت اجرایی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان کهگیلویه به منظور تعیین تعداد صندوقهای رأی در فرمانداری کهگیلویه تشکیل جلسه دادند . فرماندار کهگیلویه طی سخنانی شرکت در انتخابات را وظیفه اساسی هر ایرانی دانست و گفت: انتظار می رود که با حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی بار دیگر یاس و نامیدی را در دل دشمنان بوجود آوریم و پایبندی خود را نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن نشان دهیم. به گزارش روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه" علی پوزش تعداد صندوقهای رأی در شهرستان کهگیلویه را 208 صندوق عنوان کرد و گفت: از این تعداد 115 صندوق در حوزه بخش مرکزی کهگیلویه می باشد که تعداد 43 صندوق آن سیار و 21 صندوق ثابت روستایی و 51 صندوق دیگر برای حوزه شهری پیش بینی شده است. پوزش گفت: برای بخش سوق نیز 22 صندوق در نظر گرفته شده که 12 صندوق آن به صورت سیار و 8 صندوق آن در حوزه شهری و 2 صندوق دیگر هم ثابت روستایی می باشد.


تعداد صندوقهای رأی شهرستان کهگیلویه مشخص شدند. هیأت اجرایی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان کهگیلویه به منظور تعیین تعداد صندوقهای رأی در فرمانداری کهگیلویه تشکیل جلسه دادند .

فرماندار کهگیلویه طی سخنانی شرکت در انتخابات را وظیفه اساسی هر ایرانی دانست و گفت: انتظار می رود که با حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی بار دیگر یاس و نامیدی را در دل دشمنان بوجود آوریم و پایبندی خود را نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن نشان دهیم.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه" علی پوزش تعداد صندوقهای رأی در شهرستان کهگیلویه را 208 صندوق عنوان کرد و گفت: از این تعداد 115 صندوق در حوزه بخش مرکزی کهگیلویه می باشد که تعداد 43 صندوق آن سیار و 21 صندوق ثابت روستایی و 51 صندوق دیگر برای حوزه شهری پیش بینی شده است.

پوزش گفت: برای بخش سوق نیز 22 صندوق در نظر گرفته شده که 12 صندوق آن به صورت سیار و 8 صندوق آن در حوزه شهری و 2 صندوق دیگر هم ثابت روستایی می باشد.

وی تعداد صندوقهای رأی بخش دیشموک را 36 صندوق عنوان کرد و گفت: از این تعداد6 صندوق در حوزه شهری و3 صندوق ثابت روستایی و تعداد 27 صندوق سیار روستایی می باشد.

فرماندار کهگیلویه گفت: تعداد صندوقهای رأی در بخش چاروسا را 35 صندوق می باشد که از این تعداد 5 صندوق در شهر قلعه رئیسی و تعداد 2 صندوق ثابت روستایی و تعداد 28 صندوق نیز به صورت سیار روستایی می باشند.

وی گفت : در این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سال 1392 تعداد 14 صندوق اضافه گردیده است .



تاریخ انتشار : 31 فروردین 1396 19:08



» اخبار مرتبط:

  • تعداد صندوق های رای شهرستان کهگیلویه مشخص شدند+جزییات
  • تعداد صندوق های رای شهرستان کهگیلویه مشخص شدند+جزییات
  • ایران ،ای گل روییده در طوفان /کهگیلویه وبویراحمددیار حماسی آریوبرزن رنگ ان ...
  • نتایج اولیه شمارش آرا ریاست جمهوری
  • 137صندوق اخذرای درگچساران وباشت برای انتخابات مجلس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler