مشروح اخبار


» تعداد 88نفراز کاندید های شورای شهر دهدشت تایید صلاحیت شدند+جزییات



دبیر ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه:تعداد 151 نفر از کاندیدای شورای شهر کهگیلویه تأیید صلاحیت شدند. دبیر ستادانتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کهگیلویه از تایید صلاحیت تعداد 151 نفر کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهرستان کهگیلویه در هیات‌های اجرایی و شورای نظارت خبر داد. و گفت که همه کاندیدای شورای اسلامی شهرستان در هیات‌های اجرایی تأییدصلاحیت شدند.


دبیر ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه:تعداد 151 نفر از کاندیدای شورای شهر کهگیلویه تأیید صلاحیت شدند.

دبیر ستادانتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کهگیلویه از تایید صلاحیت تعداد 151 نفر کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهرستان کهگیلویه در هیات‌های اجرایی و شورای نظارت خبر داد.

وی​ گفت که همه کاندیدای شورای اسلامی شهرستان در هیات‌های اجرایی تأییدصلاحیت شدند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه، اسلام خسروی بیان کرد: مدت زمان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در هیات‌های اجرایی در 24 فروردین به اتمام رسید، و هیات های اجرایی نتیجه بررسی ها را به هیات نظارت ارسال کردند که در مجموع کل داوطلبان ثبت نامی در هیات های اجرایی و نظارت شهرستان تایید صلاحیت شدند.

خسروی با بیان اینکه 157 نفر در شهرستان کهگیلویه برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند گفت : از این میزان 88 نفر در شهر دهدشت،‌ 16 نفر در شهر سوق ،19 نفر در شهرقلعه رئیسی و 28 نفر در شهر دیشموک تأیید صلاحیت شدند . معاون فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تعداد کل ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهر در شهرستان کهگیلویه 157 نفر بوده اند گفت: تا کنون تعداد 6 نفر با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان انصراف دادند.

وی گفت: آن دسته از عزیزانی که قصد انصراف از کاندیداتوری دارند با مراجعه به ستاد انتخابات مستقر در فرماندای کهگیلویه مراجعه و انصراف خویش را جهت اطلاع عموم اعلام نمایند .

معاون فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت که هرگونه تبلیغات قبل از موعد انتخاباتی خلاف قانون است و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود. اسلام خسروی به انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت که تبلیغات نامزدهای انتخابات خلاف قانون انتخابات است و با متخلفان به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

وی افزود: فعالیت های فضای مجازی به صورت مستمر از سوی دستگاه های ذیربط رصد می شود و تبلیغ افراد و نامزدهای احتمالی در این فضاها در تایید یا رد صلاحیت آنان موثر است.

وی تلاش و زحمات هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان را قابل تقدیر و ستایش دانست و گفت: از آنجائی که وظیفه ما صیانت از حقوق مردم است ، انتظار می رود که همه مردم و مسئولین در جهت اجرای انتخاباتی صحیح و سالم در شهرستان ستاد انتخابات را یاری نمایند.

لازم به ذکر است که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در سراسر کشور در روز 29 اردیبهشت ماه برگزار می گردد.



تاریخ انتشار : 1 اردیبهشت 1396 21:24



» اخبار مرتبط:

  • نتیجه نهایی بررسی صلاحیت ها دراستان کهگیلویه وبویراحمد مشخص شد/59 نفر تأیید ...
  • رئیس ستاد انتخابات استان :اعلام میزان نامزدهای شوراها که درکهگیلویه وبویراح ...
  • زمان اعلام صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی گچساران اعلام شد
  • آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها
  • نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس نهم در كهگیلویه وبویراحمد اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler