مشروح اخبار


» قالیباف اشتیاق وافری برای رسیدن به جایگاه ریاست‌جمهوری دارد



 محمدباقر قالیباف در این زمینه بی‌شباهت به محسن رضایی نیست كه او هم خدمت به خلق را صرفا از مسیرِ كسب مناصب رده‌بالای اجرائي دنبال می‌كند. با یک قیاس دم‌دستی اختلاف فاحش قالیباف و رئیسی عیان می‌شود که بیانگر اختلاف سلیقه جدی اصولگرایان در این زمینه است. قالیباف با آگاهی


 رئیسی برای در معرض رأی قراردادن خود، دست به كار خطيري زده است و بعید است برای رسیدن به این جایگاه همچون قالیباف به آب و آتش بزند.
به گزارش راك نيوز ؛ محمدباقر قالیباف در این زمینه بی‌شباهت به محسن رضایی نیست كه او هم خدمت به خلق را صرفا از مسیرِ كسب مناصب رده‌بالای اجرائي دنبال می‌كند. با یک قیاس دم‌دستی اختلاف فاحش قالیباف و رئیسی عیان می‌شود که بیانگر اختلاف سلیقه جدی اصولگرایان در این زمینه است. قالیباف با آگاهی و حساب‌بازکردن بر اين خصیصه رئیسی، مایل است در صحنه بماند تا با آغاز فعالیت‌های انتخاباتی، به‌طرز عملی ثابت كند كارآمدتر از دیگر نامزدهای اصولگراست. برای قالیباف این انتخابات بازی دو سَر بُرد است، حتی اگر به نفع رئیسی كنار برود انتظار آن را دارد كه جایگاه مهمی در دولت آینده به‌دست آورد. ازاین‌رو كشفِ بازی سیاسی پنهان- آشكارش چندان كار ساده‌ای نخواهد بود.
 
قالیباف به قدرت برگه رأی طیف‌های مختلف سیاسی باور دارد و حتی برای جمع‌آوری آرای اصولگرایانِ تندرو در مناظره‌ها از بازگویی خدمات خود در وقایع مختلف پرهیز نکرد. قالیباف نشان داده است اشتیاق وافری برای رسیدن به جایگاه ریاست‌جمهوری دارد و همین اشتیاق است که دیگران را از او برحذر می‌دارد. قالیباف هرچه بیشتر به سمت این جایگاه می‌دود، انگار همچون محسن رضایی از آن دورتر می‌شود. برخلافِ قالیباف، رئیسی این‌گونه نشان می‌دهد که رغبت چندانی به این جایگاه ندارد و در صورتی آن را می‌پذیرد که همه حول او اجماع كنند. 



تاریخ انتشار : 2 اردیبهشت 1396 11:48



» اخبار مرتبط:

  • واکنش بانوی اول شورای شهر یاسوج به سخنان تفکیک جنسیتی قالیباف!
  • روحانی به تنهایی نیمی از آرا را کسب کرد تا این لحظه../نتایج بروز شده
  • رئیس ستاد جبهه مستضعفین حامیان قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • ستاد انتخاباتی قالیباف در یاسوج فعال شد+آدرس
  • آغاز فعالیت جبهه مردمی حامیان قالیباف
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler