مشروح اخبار


» تحول حوزه ی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در دولت تدبیر وامید



عصر روز شنبه جلسه ای خبرنگاران،مدیران سایت ها و با مسولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه برگزار شد. به گزارش راک نیوز؛کورش داوری در در گفتگو با خبرنگار راک نیوز؛ با بهره برداری از این طرحها سطح ارائه خدمات در این شهرستان افزایش چشمگیری خواهد یافت. وی بیان کرد: این تعدا طرح از 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت را یکی از طرحهای خوب ذکر کرد و گفت: این طرح با 40 تا 60 تختخواب با تمام تجهیزات پزشکی یکی از طرحهای خوب دولت تدبیر و امید در شهرستان است. داوری ادامه داد: این طرح با 90 درصد پیشرفت فیزیکی 15 اتاق عمل در آن پیش بینی شده است.


عصر روز شنبه جلسه ای خبرنگاران،مدیران سایت ها و با مسولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش راک نیوز؛کورش داوری در در گفتگو با خبرنگار راک نیوز؛ با بهره برداری از این طرحها سطح ارائه خدمات در این شهرستان افزایش چشمگیری خواهد یافت. وی بیان کرد: این تعدا طرح از 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت را یکی از طرحهای خوب ذکر کرد و گفت: این طرح با 40 تا 60 تختخواب با تمام تجهیزات پزشکی یکی از طرحهای خوب دولت تدبیر و امید در شهرستان است.

داوری ادامه داد: این طرح با 90 درصد پیشرفت فیزیکی 15 اتاق عمل در آن پیش بینی شده است. وی افزود که پیش بینی می شود در یک ماه آینده این طرح بزرگ به بهره برداری برسد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه راه اندازی کلینیک تخصصی را از دیگر طرحهای خوب در این دولت ذکر کرد و گفت: این کلینیک با 32 اتاق تخصصی 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

داوری با اشاره به طرح مرکز تسهیلات زایمان بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اظهار کرد: این طرح 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی، مرکز آموزش بهورزی، ستاد شبکه شهرستان، مرکز بهداشتی درمانی قلعه رئیسی و دیشموک را نیز از دیگر طرحهای در دست اجرا دانست و گفت: عملیات اجرایی در این طرحها پیشرفت خوبی دارد.

داوری با اشاره به خدمات قابل قبول دولت تدبیر و امید در کهگیلویه تصریح کرد: دولت یازدهم انقلابی در ارائه خدمات بهداشت و درمان در این شهرستان ایجاد کرده است. 14مرکز بهداشتی و درمانی، 108 پایگاه سلامت و 89 خانه بهداشت برای جمعیت 148 هزارنفری در سطح شهرستان کهگیلویه وجود دارد.



تاریخ انتشار : 3 اردیبهشت 1396 12:31



» اخبار مرتبط:

  • رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت:30 میلیارد ریال در قالب طرح تحول نظام سلامت ب ...
  • با دستور مستقیم وزیر بهداشت: 25 میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان باشت اخ ...
  • مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت: اعتبار مورد نیاز جهت اتمام طرح‌های بهداشتی ب ...
  • 18 میلیارد و 480 میلیون ریال برای حوزه سلامت باشت هزینه شد
  • بهره برداری اورژانس جاده ای شادگان ، خانه بهداشت غورک و خان احمد در هفته دو ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler