مشروح اخبار


» معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد: کارگران و سرمایه‌ گذاران باید رابطه دوستانه و مبتنی بر اصل حاکمیت قانون داشته باشند



معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، کارگر و سرمایه ‌گذار باید رابطه دوستانه و مبتنی بر اصل حاکمیت قانونی داشته باشند، نسبت به تعامل برای رفع مشکلات کارگران کارخانه قند یاسوج تاکید کرد.


معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد: کارگران و سرمایه‌ گذاران باید رابطه دوستانه و مبتنی بر اصل حاکمیت قانون داشته باشند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، کارگر و سرمایه ‌گذار باید رابطه دوستانه و مبتنی بر اصل حاکمیت قانونی داشته باشند، نسبت به تعامل برای رفع مشکلات کارگران کارخانه قند یاسوج تاکید کرد.

فتاح محمدی در نشست کمیسیون کارگری استان با موضوع رسیدگی به مطالبات کارگران کارخانه قند یاسوج، افزود: تلاش براین است تا پایان خرداد ماه سال جاری مطالبات این کارگران پرداخت شود.

وی تصریح کرد: کارگران، کارفرمایان و سرمایه ‌گذاران مهمترین نقش را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کنند و دولت موظف است بسترهای لازم را برای فعالیت بهتر کارگران و تسهیل در کار را فراهم کند.

محمدی اظهار داشت: وظیفه ما حمایت از سرمایه گذار و دفاع از حقوق کارگران است و در این رابطه نیز باید تعامل سازنده بین طرفین وجود داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری به برخورد با هرگونه تجمعات غیرقانونی در استان آن هم در آستانه انتخابات اشاره کرد و افزود: رفتار ما در این ایام باید توام با حفظ آرامش و خوشروئی باشد.

محمدی بر تأمین امنیت شغلی کارگران، امنیت سرمایه‌ گذار و رفع معارضات برای سرمایه‌ گذاری و تولید اشتغال تاکید کرد و گفت: این انتظار همیشگی است که کارگر و سرمایه‌ گذار باید رابطه دوستانه و مبتنی بر اصل حاکمیت قانونی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی بیان کرد: جامعه کارگری استان مشکلات فراوانی دارند که در همین زمینه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فعالیت خوبی برای رفع مشکلات آنها دارد.



تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1396 00:45



» اخبار مرتبط:

  • ازاعتراف عضو شورای شهر یاسوج به تخلف کارگران شهرداری تانبود اعتبار احداث ک ...
  • هشتمین تجمع بی‌نتیجه کارگران فولاد بویراحمد/ فریادهایی که در نطفه خفه می‌شو ...
  • خانه کارگر شعبه کهگیلویه راه‌اندازی می‌شود
  • دبیر اجرایی خانه کارگر خبرداد:قطع انگشت و اخراج از کار دستمزد کارگر کهگیلوی ...
  • دیدار کارگران و استادکاران ساختمانی یاسوج با محمدرضا موحدی راد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler