مشروح اخبار


» تعیین 924 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد



رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از تعیین 924 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی جهت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  خبر داد.


تعیین 924 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از تعیین 924 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی جهت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  خبر داد.

فتاح محمدی، با بیان این مطلب، افزود: همچنین علاوه بر این، جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی در سه شهر یاسوج، گچساران و دهدشت 195 شعبه اخذ رأی مکانیزه ویژه انتخابات شوراهای اسلامی شهر تعیین شده است.

وی، اظهار داشت: از مجموع 924 شعبه اخذ رأی 332 شعبه اخذ رأی شهری وجود دارد که 323 مورد آن ثابت و 9 مورد آن سیار هستند.

وی، افزود: همچنین از این تعداد 592 شعبه روستایی هستند که 183 مورد از شعب روستایی ثابت و 409 مورد آنها سیار می باشند.

محمدی، گفت: در مجموع 506 شعبه اخذ رأی ثابت و 418 مورد شعبه اخذ رأی سیار برای کل استان پیش بینی شده است که شعب اخذ رأی عشایری نیز در میان شعب اخذ رأی سیار وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان، به برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراهای اسلامی شهر  در سه شهر گچساران، دهدشت و یاسوج انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود، اظهار داشت: مانورهای آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی در سه شهر مذکور پیش بینی شده اند که نسبت به آموزش مردم اقدام می نمایند.

محمدی، مردم را به شرکت در مانورهای آموزشی انتخابات الکترونیکی دعوت نمود و اظهار داشت: برگزاری انتخابات الکترونیکی فرصتی برای استان کهگیلویه و بویراحمد است و فرایند ساده ای دارد که توسط عمده افراد جامعه که با وسایل الکترونیکی آشنایی دارند به سرعت انجام می شود.

وی، افزود: با اینحال با پیش بینی و اجرای مانورهای آموزشی برای برخی افراد کم سواد و بی سواد مشکل انجام آن برطرف می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، تأکید کرد: بهتر است در روز رأی گیری افراد کم سواد یا بی سواد توسط همراهی که به کار با وسایل الکترونیکی آشناست یا در زمینه انتخابات الکترونیکی آموزش دیده است، در محل شعبه اخذ رأی حضور یابد.

محمدی، انتخابات را مظهر عالی مشارکت مردم در انتخابات دانست و گفت: انتخابات زمینه  چرخش نخبگان سیاسی و توزیع و انتقال قدرت را فراهم می نماید و مردم استان همانند گذشته با مشارکت حداکثری خود، به نحو مناسبی از این فرصت استفاده می نمایند.



تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1396 21:31



» اخبار مرتبط:

  • برای اولین بار انتخابات شورای اسلامی شهر در کهگیلویه به صورت کامل الکترونیک ...
  • پیش بینی یک هزار شعبه اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات 96
  • انتخابات شوراها در دو شهر کهگیلویه و بویراحمد بصورت الکترونیکی برگزار می شو ...
  • توزیع تعرفه های انتخابات شوراها از..
  • 137صندوق اخذرای درگچساران وباشت برای انتخابات مجلس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler