مشروح اخبار


» وقوع دو سانحه رانندگی دلخراش در شیراز 6 نفر کشته و مصدوم شدند+تصاویر



گزارش وقوع تصادف رانندگی در جاده شیراز اصفهان از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 15 و کمکی ایستگاه یک اعلام شد و آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه ، عملیات امداد و نجات را به سرعت آغاز کردند.حمزه جوکار فرمانده این عملیات از ایستگاه 15 در این باره گفت : در این حادثه پس از تصادف خودرو پراید به عقب خودرو تریلی ، یک دستگاه خودرو تریلی و یک اتوبوس شهری نیز با هم تصادف کرده و متوقف شدند.


*در دو سانحه رانندگی در جاده شیراز اصفهان و کمربندی حجت آباد ، 6 نفر کشته و مصدوم شدند.*

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شیراز در روز گذشته دو عملیات امداد و نجات جاده ای برای آتش نشانان در جاده شیراز اصفهان و کمربندی حجت آباد رقم خورد که در حادثه رانندگی اول پنج نفر مصدوم و درحادثه رانندگی دیگر در کمربندی حجت آباد ، یک نفر فوت کرد.

در ساعت 14:02 دقیقه روز گذشته ، گزارش وقوع تصادف رانندگی در جاده شیراز اصفهان از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 15 و کمکی ایستگاه یک اعلام شد و آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه ، عملیات امداد و نجات را به سرعت آغاز کردند.حمزه جوکار فرمانده این عملیات از ایستگاه 15 در این باره گفت : در این حادثه پس از تصادف خودرو پراید به عقب خودرو تریلی ، یک دستگاه خودرو تریلی و یک اتوبوس شهری نیز با هم تصادف کرده و متوقف شدند.

امدادگران 125در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده  و پس از ایمن سازی محور ترافیکی و خودرو ها ، عملیات آزاد سازی راننده خودرو پراید که در خودرو گیر کرده بود را بوسیله تجهیزات هیدرولیک انجام داده و راننده پراید که از ناحیه شکم و سر به شدت مصدوم شده بود را تحویل عوامل اورژانس دادند.

  همچنین در ادامه در انتقال دیگر مصدومان حادثه که چهار نفر از سرنشینان پراید بودند با عوامل اورژانس همکاری داشته و بعد از پاکسازی گازوئیل ریخته شده در سطح خیابان بوسیله دستگاه خاکپاش ، در انتقال خودرو با دیگر عوامل نیز همکاری کردند.

در حادثه دوم که در ساعت 39 دقیقه بامداد روز گذشته در کمربندی حجت آباد اتفاق افتاد ، خودرو پژو 405 پس از برخورد با تیرچراغ برق متوقف شد . در این سانحه رانندگی آتش نشانان ایستگاه 17 ، عملیات ایمن سازی محور وخودرو  راا انجام دادند. متاسفانه به دلیل شدت برخورد ، راننده خودرو که مرد 25 ساله ای بود ، فوت کرد.

 

وقوع دو سانحه رانندگی دلخراش در شیراز 6 نفر کشته و مصدوم شدند+تصاویر



تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1396 16:41



» اخبار مرتبط:

  • درشیراز رخ داد:سه سانحه رانندگی و یک دستگاه خودرو وانت پیکان آتش گرفت
  • درپی بارندگی هشت کشته و زخمی حاصل تصادف زنجیره ای در شیراز/هفت زائرحسینی در ...
  • باز هم تصادفات سهمگین در شیراز 11مصدوم از جمله سه کودک خردسال بر جای گذاشت+ ...
  • پنج کشته و زخمی حاصل چهار سانحه رانندگی درشیراز +تصاویر
  • از واژگونی وحشتناک پژو درپل معالی آباد تا تصادف مرگ بار با درخت در فرهنگ شه ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام