مشروح اخبار


» کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین انتخابات ویژه ی نمایندگان بخشدار در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد



برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با قانون انتخابات ویژه نمایندگان بخشدار در فرمانداری کهگیلویه کارگاه آموزشی نمایندگان بخشدار مرکزی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کهگیلویه برگزار شد. به راک نیوز به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه ، صبح امروز اولین دوره آموزشی آشنایی با قوانین انتخابات وتشریح وظایف نمایندگان بخشدار در شعبات اخذ رای در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد. بخشدار مرکزی کهگیلویه گفت: این دوره آموزشی با هدف ارتقا سطح دانش و آشنایی آنها با قوانین و تشریح وظایف و مسئولیتهای قانونی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شد.


برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با قانون انتخابات ویژه نمایندگان بخشدار در فرمانداری کهگیلویه کارگاه آموزشی نمایندگان بخشدار مرکزی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به راک نیوز به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه ، صبح امروز اولین دوره آموزشی آشنایی با قوانین انتخابات وتشریح وظایف نمایندگان بخشدار در شعبات اخذ رای در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

بخشدار مرکزی کهگیلویه گفت: این دوره آموزشی با هدف ارتقا سطح دانش و آشنایی آنها با قوانین و تشریح وظایف و مسئولیتهای قانونی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شد.

حسینی پرور با اشاره به در پیش بودن انتخابات داوزدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت:یکی از وظایف اصلی همه دستگاهها و به خصوص فرمانداری برگزاری انتخابات سالم و پرشور می باشد و این مهم تحقق نخواهد یافت مگر با همکاری همه دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی در سطح شهرستان.

در این کارگاه آموزشی مدرسان کلیه فرایند مربوط به قبل از روز انتخابات ،ساعت قبل از برگزاری انتخابات ؛ حین برگزاری انتخابات و پایان انتخابات به صورت کلی آموزش دادند.



تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1396 16:07



» اخبار مرتبط:

  • تعیین 924 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه و ب ...
  • اعضای کمیته بازرسی انتخابات شوراهای کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شدند
  • پیش بینی یک هزار شعبه اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات 96
  • انتخابات شوراها در دو شهر کهگیلویه و بویراحمد بصورت الکترونیکی برگزار می شو ...
  • اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی بخش و روستا در سوق انتخاب شدند+لی ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler