مشروح اخبار


» حمایت قاطع «طایفه بزرگ سرآبیزی» از رحمان حاجی اصل کاندیدای شورای شهر دوگنبدان



«طایفه بزرگ سادات سرآبیزی» که از اصلی ترین و بزرگترین طوایف شهرستان دوگنبدان میباشند، حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری رحمان حاجی اصل ، در انتخابات شورای شهر اعلام کردند.


حمایت قاطع «طایفه بزرگ سرآبیزی» از رحمان حاجی اصل کاندیدای شورای شهر دوگنبدان

«طایفه بزرگ سادات سرآبیزی» که از اصلی ترین و بزرگترین طوایف شهرستان دوگنبدان میباشند، حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری رحمان حاجی اصل ، در انتخابات شورای شهر اعلام کردند.

بزرگان سادات سرآبیزی با حضور در ستاد تبلیغات انتخاباتی رحمان حاجی اصل کاندیدای فراجناحی ، بر حمایت قاطع از این کاندیدای دوره پنجم شورای اسلامی شهر دوگنبدان تاکید کردند.

به گزارش راک نیوز، بزرگان سادات سرآبیزی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است، اظهار داشتند: طایفه سادات سرآبیزی حمایت خود را از آقای مهندس رحمان حاجی اصل اعلام می‌دارد چون که شناخت کاملی از شخصیت ایشان داریم.

آنها با بیان اینکه حاجی اصل از افراد مخلص، متعهد و دلسوز است، تصریح کردند: شورای شهر دوگنبدان نیازمند اعضایی است که توان اخذ امکانات شهری را داشته و در تدوین قوانین نقش موثری داشته باشد که این ویژگی‌ها در آقای رحمانی اصل مشهود می‌باشد.

بزرگان سادات سرآبیزی در قسمت دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تعامل مناسب رحمانی اصل با مدیران و اقشار مختلف مردم از عموم شهروندان در خواست کردند در انتخابات پیش روی شورای شهر از این کاندیدا حمایت‌های لازم را بعمل آورند چرا که دوگنبدان نیازمند شورای توانایی همچون رحمانی اصل است.

آنها با اشاره به آشنایی دیرینه با مهندس رحمانی اصل ، وی را از الگوهای متعهد، پاک و دلسوز مدیریتی توصیف و افزودند: کوچک‌ترین موردی مبنی بر سو استفاده یا هرگونه نکته منفی که بتواند خدشه ای در سلامت و صداقت رحمانی اصل ایجاد کند وجود ندارد که این مهم بخاطر تعصب و روحیه خدمتگزاری ایشان به این شهر و مردم شریف است.

بزرگان سادات سرآبیزی با اعلام اینکه در این دوره از انتخابات شورای شهر شاهد حضور کاندیداهای متعددی هستیم بر حمایت قاطع خود از مهندس رحمانی اصل تاکید و از عموم همشهریان دوگنبدان خواستند از این کاندید ارزشی حمایت کنند.

در ادامه این نشست مهندس حاجی اصل با تقدیر از حضور پرشور و پر تعداد حامیان خود در ستاد انتخاباتی خود ، انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری را از مهم‌ترین آزمونهای ملت ایران توصیف و خواستار خلق حماسه ای دیگر در امتداد حماسه 7 اسفند ماه سال 94 شد.

حاجی اصل گفت: که به دعوت طایفه های بزرگ ، دوستان، آشنایان، اقشار مختلف مردم گچساران و به دور از مسائل جناحی، حزبی، قومی، قبیله ای، و با توجه به ارتباط بسیار خوب و نزدیک با اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان و با آگاهی و درک دقیق از معظلات و مشکلات مردم و شهرستان گچساران، مصمم هستم در سایه برنامه‌ها و اقدامات سنجیده و عقلانی در جهت پیشرفت، توسعه و آبادانی شهر گچساران قدم بردارم.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان ملت خواهد شد افزود: نتیجه انتخاب اصلح منجر به توسعه عدالت که همان خواسته انقلابی ملت ایران است منجر خواهد شد و برایند آن رفع تبعیض و حل مشکلات و شکوفایی استعدادهای این مرز و بوم خواهد بود.

رحمانی اصل در پایان صحبت‌های خود با قدردانی مجدد از حضور پرشور حامیانش در ستادش تصریح کرد: حمایت مردم و ابراز لطف آن‌ها نعمت بزرگی است که خداوند به بنده عطا نموده و بابت این نعمت همواره شاکر خداوند منان می‌باشم.

گفتنی است مهندس رحمان حاجی اصل متولد 1350 و داری مدرک کارشناسی مدیریت می باشد.

حاجی اصل15 سال سابقه کار ،نظارت بر پروژه های کلان ، کارمند اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ،سابقه حضور در اولین دوره شوراهای روستا و مدیر عاملی شرکت هستی گستر را در کارنامه ی کاری خود دارد

تحصیلات: کارشناسی مدیریت

کد انتخاباتی: 167

شعار انتخاباتی: آری به اتفاق، جهان می توان گرفت

مکان ستاد: کوی کارکنان دولت کوچه ی 1جنوبی

فرصت تبلیغات کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۱ الی ۲۷ اردیبهشت ماه است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار خواهد شد.





حمایت قاطع «طایفه بزرگ سرآبیزی» از رحمان حاجی اصل کاندیدای شورای شهر دوگنبدان



تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1396 13:33



» اخبار مرتبط:

  • ستاد تبلیغات انتخابات رحمان حاجی اصل متخصص نفتی رسماً افتتاح شد+تصاویر
  • ستاد تبلیغات انتخاباتی رحمان حاجی اصل کاندیدای شورای شهر دوگنبدان افتتاح می ...
  • افتتاح ستاد انتخاباتی رضا نازی جوان ترین کاندید شورای شهر گچساران با حضور ج ...
  • جوان ترین کاندید شورای شهر گچساران در انتخابات ثبت نام کرد/حضور پرشور جوانا ...
  • ثبت نام انتخابات شورای شهر گچساران هر روز داغ‌تر می‌شود / ورود جوان متخصص ش ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    • گچسارانی

    • 25 اردیبهشت 1396 10:54
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    ای بنازمت حاجی اصل
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler