مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر راتبریک گفت



استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان ،خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران به ویژه مردم سلحشور استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک گفت.

 


استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان ،خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران به ویژه مردم سلحشور استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک گفت.

 

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ در متن پیام تبریک سیدموسی خادمی  و بزرگداشت این روز مهم تاریخی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سوم خرداد ماه یادآور از خودگذشتگی ها، رادمردیها و ایثارگری های مردان مردی است که با تمام هستی خود از کیان ایران اسلامی و تمامیت ارضی این سرزمین دفاع کردند و حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی زیر چکمه های شیطانی دژخیمان زمان غصب شود.
بی شک سوم خرداد مدال افتخار شیرمردان بی ادعایی است که آوازه نام و نشانشان به بلندای تاریخ این سرزمین کهن و متمدن طنین انداز شد و بر قله رفیع شرف و مردانگی به ثبت رسید.
بازخوانی، ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز در حقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب شکوهمند است.
در روز سوم خرداد شیرزنان و دلیر مردان سرزمین آریایی با اتکا به سلاح باور،قدرت ایمان و پایداری وصف ناشدنی توانستند، در برابر زیاده خواهی های برخی کشورهای مرتجع منطقه و اربابان غربیشان و همه قدرتهای تا بن دندان مسلح  بایستند و مانوری از اقتدار، صلابت و استقامت را به نمایش گذارند.
یقینا دولت تدبیر و امید و عقلانیت که برآمده از اراده پولادین و راسخ همین نسل فداکار و سلحشور است  در راستای اهداف ارزشمند شهدا، رزمندگان و ایثارگران گام بر داشته و در میادین مذاکره و دفاع از دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و دانش بومی کشور،  همچون سلحشوران دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر همه زیاده خواهی ها ، برخوردهای صرفا سیاسی و غیر حقوقی و غیر منصفانه ابرقدرتها و دست نشانده های منطقه ای شان خواهند ایستاد و از حق قانونی و مسلم ملت بزرگ ایران با اقتدار دفاع خواهند کرد.
اینجانب ضمن تبریک و شادباش این روز فرخنده و میمون و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر به  خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه وبویراحمد،  برای همگان توفیق روز افزون و عزت و سربلندی مسئلت دارم.
                                                                                                                                   سیدموسی خادمی
                                                                                                                             استاندار کهگیلویه وبویراحمد

 

 

 



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1396 14:25



» اخبار مرتبط:

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز
  • شایدشمابشناسید!/کودکی که لیونل مسی دنبالش می گردد+عکس
  • جدول نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده کهگیلویه وبویراحمدی های حوزه انتخابیه ت ...
  • شایعات در خصوص بازیگر زن ایرانی جم+تصاویر
  • مار افعی سرگردان در خیابان به دام افتاد + عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler