مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد:مردم وفادار،یکی از پرشورترین، سالم ترین و امن ترین انتخابات را رقم زدند



استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که مردم وفادار، قدرشناس و آگاه این استان در کنار دست اندرکاران و هیات های اجرایی و نظارت بر امر انتخابات یکی از پرشورترین، سالم ترین و امن ترین انتخابات را در روز 29 اردیبهشت سال جاری رقم زدند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که مردم وفادار، قدرشناس و آگاه این استان در کنار دست اندرکاران و هیات های اجرایی و نظارت بر امر انتخابات یکی از پرشورترین، سالم ترین و امن ترین انتخابات را در روز 29 اردیبهشت سال جاری رقم زدند. به گزارش راك نيوز از ياسوج ؛ سید موسی خادمی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که هماهنگی و انسجام میان همه اعضای هیات های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان در طول فرآیند برگزاری انتخابات در این استان به نحو شایسته ای انجام شد. وی تصریح کرد که همین انسجام، همدلی و هماهنگی میان دست اندرکاران امر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی سبب شد که کمترین خدشه و تنشی بر روند این عرصه مهم سیاسی در استان رخ ندهد. وی ابراز داشت که سیاست و راهبرد اصلی برای مجریان و ناظران انتخابات 29 اردیبهشت امسال علاوه بر حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، برگزاری سالم، قانونمند و بدون کمترین تنش در این عرصه حساس بوده که به خوبی تحقق یافت. استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان که در طول دوره ها و انتخابات های گذشته همواره به عنوان استانی با وضعیت قرمز شناخته شده بود در 2 دوره برگزاری انتخابات اسفند94 و 29 اردیبهشت سال جاری و براساس اعلام وزارت کشور جزء استان‌هایی با برگزاری انتخابات امن و سالم معرفی شده است. وی ادامه داد: نمایندگانی از همه گروهها و هیات های نظارت نیز بر برگزاری انتخابات در کنار همه شعبه های اخذ رای حضور داشته و این اتفاق در استان کهگیلویه و بویراحمد سبب شد که کمترین تخلف و شائبه دخالتی توسط هیات های اجرایی وجود نداشته باشد. استاندار کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: براساس دستور العمل های اجرایی ستاد انتخابات کشور زمان رای گیری تا 24 شب جمعه 29 اردیبهشت ادامه داشت و فرم صورت جلسات شمارش آرا در تمامی شعبه های اخذ رای اعم از شهری، روستایی، ثابت و سیار نیز با هماهنگی و انسجام تمامی دست اندرکاران اجرایی و نظارت انجام شد. خادمی میزان مشارکت مردم در انتخابات 29 اردیبهشت را حدود 72 درصد ذکر کرد و گفت: تاکنون هیچگونه شائبه ای و شکایتی مبنی بر تخلف انتخاباتی در این استان اعلام نشده است. وی شمار واجدان شرایط در انتخابات 29 اردیبهشت در کهگیلویه و بویراحمد را 528 هزار و 930 نفر ذکر کرد. خادمی ادامه داد: تعداد کل آرای ماخوذه در این انتخابات 373هزار و 650 رای بود که تعداد آرای صحیح 368 هزارو 343 رای بوده است. وی گفت:حجت الاسلام حسن روحانی از مجموع آرای صحیح 187هزار و 31 رای و حجت الاسلام رئیسی 179 هزار و 157 رای، میرسلیم یکهرارو 539 رای و هاشمی تبا نیز 616 رای به ترتیب رای مردم این استان را به خود اختصاص دادند.



تاریخ انتشار : 9 خرداد 1396 09:08



» اخبار مرتبط:

  • تعیین 924 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه و ب ...
  • تعداد 88نفراز کاندید های شورای شهر دهدشت تایید صلاحیت شدند+جزییات
  • پیش بینی یک هزار شعبه اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات 96
  • زمان شروع رسمی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها
  • تاریخ ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام