مشروح اخبار


» برگزاري بيش از 28هزار نفر ساعت آموزش HSE در شركت نفت و گاز گچساران



رييس اداره ايمني، بهداشت و محيط زيست شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران از برگزاري بيش از 28 هزار نفر ساعت دورهآموزشي HSE در اين شركت خبر داد


برگزاري بيش از 28هزار نفر ساعت آموزش HSE در شركت نفت و گاز گچساران

رييس اداره ايمني، بهداشت و محيط زيست شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران از برگزاري بيش از 28 هزار نفر ساعت دوره آموزشي HSE در اين شركت خبر داد

 به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران، شهباز صفري افزود: تلاش در جهت حفظ و ارتقاء سلامت و ايمني كاركنان و مديريت صحيح و بهينه در حوزه حفاظت از محيط زيست همواره از اولويت هاي مهم نفت و گاز گچساران بوده است.

 وي ادامه داد: همسو با سياست‌هاي ابلاغي وزارت نفت مبني بر توجه ويژه به اصول ايمني و تأكيد بر برگزاري دوره هاي آموزشي در حوزه HSE و مديريت بحران، اداره ايمني، بهداشت و محيط زيست (HSE) شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران در سال گذشته موفق به برگزاري 28هزار و 398 نفر ساعت آموزش به 2030 نفر از كاركنان شده است .

 

صفري با بيان اينكه اين دوره ها در زمينه هاي آتش نشاني، ايمني، حفاظت محيط زيست، بهداشت حرفه ايو HSEبرگزار شد اظهار داشت: اين آموزش‌ها در راستاي خط مشي سازمان و به منظور ارتقاء سلامت كاركنان و اموال و سرمايه هاي شركت ملي نفت ايران برگزارمي‌شود. 

 

رييس اداره ايمني،بهداشت و محيط زيست نفت گچساران به ديگر فعاليت‌هاي اين اداره اشاره كرد و عنوان كرد: انجام 2148 فقره بازرسي HSEبه منظور شناسايي نقاط مخاطره آميز و ارائه راهكار جهت حذف يا كاهش ريسك ناشي از نظارت مستمر بر كارهاي عملياتي و تعميراتي، توسط كارشناسان اين اداره صورت گرفته است.

 

وي به برگزاري مانور ايمني و آتش نشاني در يكسال گذشته در سطح اين شركت اشاره كرد و گفت : به منظور واكنش سريع در شرايط اضطراري  مانور ايمني و آتش نشاني در سال گذشته 40 فقره تمرين شرايط اضطراري انجام  شد.

صفري تصريح كرد: اين مانورها از سوي اداره ايمني،بهداشت و محيط زيست اين شركت برنامه ريزي و در سطح واحدهاي ستادي و عملياتي اجراشد.

 

وي با بيان اينكه هدف از اجراي مانورها در صنعت نفت، ارزيابي توانمندي و آمادگي كاركنان و بخش هاي مختلف شركت و شناسايي نقاط قوت و ضعف در مواقع اضطراري است اظهار داشت: در اين مانورها كاركنان ضمن تمرين عمليات اطفاء حريق و واكنش در شرايط اضطراري، توان مقابله با حوادث و سوانح موجود در صنعت نفت را با موفقيت به معرض نمايش قراردادند. 

 

 صفري همچنين خاطرنشان كرد: در يكسال گذشته به منظور پيشگيري از حوادث و انجام كار به صورت ايمني  يك هزار و 456 مورد اعزام گروه اطفاء حريق جهت كارهايي از قبيل اسيدكاري،توپكراني، جوشكاري و برشكاري و آتش سوزي‌ها توسط اين اداره انجام شده است.

 

 رييس اداره ايمني، بهداشت و محيط زيست نفت گچساران در پايان گفت: موقعيت جغرافيايي شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران در گستره چهار استان كهگيلويه و بويراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر از يك سو و قرار گرفتن تلمبه خانه عظيم گوره و منيفولد بزرگ نفت خام صادراتي ايران در حوزه عملياتي اين شركت از سوي ديگر، گچساران را به يكي از مناطق پنج گانه مهم توليد و قطب صادرات نفت خام ايران تبديل كرده است و از اين رو آموزش كاركنان نقش مهمي براي ايمن سازي و پايداري و پيشگيري از حوادث در اين قلب نفتي دارد.



تاریخ انتشار : 9 خرداد 1396 11:44



» اخبار مرتبط:

  • گراميداشت روز درختكاري در شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران/كمربند فضاي سب ...
  • اجراي سه هزار و 675 كيلومتر توپكراني در شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران
  • برگزاري بيش از 46 هزار نفر ساعت آموزش HSE در شركت نفت و گاز گچساران
  • اجراي ساليانه بيش از 100 هزار نفر ساعت آموزش در شركت نفت گچساران
  • "مانور بزرگ مهار آتش در فرودگاه نفت و گاز گچساران برگزار شد"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler