مشروح اخبار


» رییس سازمان صدا و سیما صراحتا باید از هموطنان عذرخواهی نماید+سند



صراحتا و مشخصا خواهان عذرخواهی شخص رییس سازمان صدا و سیما و عوامل برنامه خندوانه از هموطنان هستیم .


رییس سازمان صدا و سیما صراحتا باید از هموطنان عذرخواهی نماید+سند

صراحتا و مشخصا خواهان عذرخواهی شخص رییس سازمان صدا و سیما و عوامل برنامه خندوانه از هموطنان هستیم .

ریاست محترم سازمان صداسیما جناب آقای دکتر عسگری

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی و همکاران محترم در مجموعه بزرگ صدا وسیما ،در پی پخش برنامه خندوانه از شبکه نسیم و برنامه ای تحت عنوان خنداننده شو ،توجه شما را به مطالب زیر جلب مینمایم .

امروز بیش از هرزمانی جامعه نیازمند نشاط و شادی است و ضرورت تولید برنامه های طنز و شاد بر هیچکس پوشیده نیست .

تولید برنامه های طنز و شاد به مراتب سخت و دست اندرکاران این برنامه ها زحمات زیادی تحمل می نمایند که به سهم خود از این عزیزان تشکر میکنم .

همواره در گذشته بدلیل بیتوجهی و غفلت دست اندر کاران در صدا و سیما تولید و پخش برخی معدود برنامه ها، موجب اهانت به اقوام و اهالی برخی استانها و شهرستانهای کشور گردیده است .

هیچکس و تحت هر عنوانی حتی به بهانه طنز مجازنیست به هموطنان در هر شهر و استان و هر قومیتی اهانت نماید و قطعا ناظرین محترم برنامه ها باید به این مهم توجه داشته باشند

 

در برنامه خندوانه دوشنبه شب با اجرای یک کارآموز غیر حرفه ای ،توهین هایی به شیراز و شیرازیها گردید که متاسفانه این اقدام مسبوق به سابقه است .

جملاتی از قبیل اینکه شغل اول شیرازیها استراحت است و یا استفاده از شعر حافظ برای توهین به مردم شیراز و تاکید بر تنبلی شیرازیها هرگز درخور شان مردم شیرازو مردم هیچ استان و شهری در جهان نیست ،هنر متعهد و مقدس می تواند در جای خود نوید بخش امید ،نشاط ،کار و تلاش باشد .

هنر این نیست که با تمسخر دیگران جمعیتی را بخندانند،بلکه با مراجعه به هنرمندان بزرگ داخلی و خارجی درمی یابیم می شود بدون توهین مایه شادی و نشاط مردم شد و اگر کسانی فاقد این هنر هستند نباید با لودگی مایه تکدر خاطر مردم بشوند .

هموطنان عزیز در سراسر کشور و حتی جهانیان به شیراز جنت طراز ارادت و دلبستگی دارند ،شیراز خال رخ هفت کشور است ،شیراز دارالعلم ایران مهد فرهنگ و هنر و ادب است .کلان شهر شیراز مجموعه ای عظیم از تلاش انسانهای سخت کوش و مومن است .

شیراز سومین حرم اهل بیت علیهماالسلام ،شهر ملا صدرا و بسیاری از مفاخر ایران و جهان اسلام است، شیراز و استان فارس 15000شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است .مردم با فرهنگ و متعهد به نظام و انقلاب اسلامی هستند هرگز بخاطر رفتار یک جوان خام و بی تجربه که غفلتا برای کسب نام و فاقد هنر حرفه ای برای خنداندن دیگران به مسخره کردن جمعیت میلیونی بخش بزرگی از کشور اقدام کرده است هرگز به راههای غیر قانونی اعتراض دست نخواهند زد اما صراحتا و مشخصا خواهان عذرخواهی شخص رییس سازمان صدا و سیما و عوامل برنامه خندوانه از هموطنان هستیم .

همشهریان محترم شیرازی و استان فارسی ضمن بزرگواری و بردباری با سعه صدر ،تاکنون چندین بار شاهد چنین رفتارهایی از سوی صدا و سیما بوده اند .امید که بار دیگر شاهد چنین رفتارهای سخیف و زننده نه تنها در مورد شیراز بلکه درباره هیچ شهر و دیاری نباشیم انشاالله                                                                             

                     با افتخار شهروند شهر شیراز –ابراهیم عباسی



تاریخ انتشار : 16 خرداد 1396 21:49



» اخبار مرتبط:

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز
  • مدیرآموزش و پرورش ممسنی استعفا داد !
  • معاون سیما دستور توبیخ عوامل "ماه عسل "را داد+جزئیات
  • استقبال از نماینده شیراز با شیرینی +عکس
  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler