مشروح اخبار


» انهدام یک تیم تروریستی پیش از عملیات در چابهار/ اولین شهید وزارت اطلاعات در دوران وزارتم/ تروریست تونسی در اوین



سید محمود علوی وزیر اطلاعات چهارشنبه شب از انهدام دو تیم تروریستی در چابهار و کردستان خبر داد و گفت در جریان انهدام تیم تروریستی در چابهار پنج نفر بازداشت و دو نفر به هلاکت رسیدند.


سید محمود علوی وزیر اطلاعات چهارشنبه شب از انهدام دو تیم تروریستی در چابهار و کردستان خبر داد و گفت در جریان انهدام تیم تروریستی در چابهار پنج نفر بازداشت و دو نفر به هلاکت رسیدند.

به گزارش راک نیوز، علوی در مراسم ضیافت افطار کانون حرفه ای رسانه اضافه کرد که این تیم تروریستی اهداف عملیاتی داشتند و قصد اقدام نظامی در یک پادگان را داشتند.
وزیر اطلاعات گفت: متاسفانه در جریان این عملیات اولین شهید وزارت اطلاعات از سرزمین گیلان به شهادت رسید.
وی افزود: وزارت اطلاعات طی سالهای اخیر بیش از 120 مورد عملیات داشته که به دلیل کار حرفه ای و تجربه همکاران وزارت اطلاعات شهید نداشتیم.
علوی افزود امروز همچنین یک تیم تروریستی در کردستان شناسایی و منهدم شد.
وی با بیان اینکه دشمن دست از سرما برنمی دارد افزود: همانطور که امام فرمودند بالاخره دشمن بیکار نمی نشیند و ما باید هوشیار باشیم.
وی خاطر نشان کرد عربستان اسپانسر تیم های تروریستی است و اخبار داریم نفرات زیادی از کشورهای همسایه به مزدوری رفته تا در ایران دست به عملیات انتحاری بزنند.
علوی خاطر نشان کرد از پنج نفر بازداشت شده در چابهار دو نفر تبعه کشور همسایه بودند.
وزیر اطلاعات سپس با بیان اینکه خطر بسیار جدی است، اظهار داشت: اینها بعد از ناکامی در رقه و موصل تلاش زیادی کردند در ایران دست به اقدام بزنند به طوری که جنون عملیاتی گرفته بودند و می خواستند در ایران کاری بکنند.
علوی ادامه داد: ناکامی اینها باعت شده بود شبهه برای برخی پیش بیاید به طوری که می گفتند وزارت اطلاعات کیس سازی می کند اما آیا کسی که از تونس آمده بود انفجار انجام دهد، کیس سازی است، آیا کسانی که در کردستان و قم می خواستند انفجار انجام دهند، کیس سازی به شمار می آید اینها در اوین هستند بیایید با اینها صحبت کنید.
وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات کارستان کرده است، گفت: وقتی صدتا گل بزنید می گویند برنده نیست ولی وقتی یک گل بخورید می گویند بازنده است.
وزیر اطلاعات سپس در این نشست با اشاره به مقام و منزلت امام علی (ع) گفت: طی سالهای اخیر اخلاق در جامعه کمرنگ شده است و برخی کارهای خلاف اخلاق تغییر نام داده اند.
محمود علوی با اشاره به دیدار مدیران وزارت اطلاعات با رهبر انقلاب گفت: اولین توصیه ایشان معنویت بود و در جامعه خبری نیز اینگونه باید باشد. ترویج اخلاق انسانی- اسلامی در عرصه رسانه موضوع مهم دیگری است.
علوی با بیان اینکه رعایت اخلاق موضوع مهم دیگری است که ما اگر آرزوی بهشت رفتن هم نداشته باشیم باز هم شایسته است که به این ارزشها پایبند باشیم زیرا در دنیا هم موفق خواهیم بود، اظهارداشت: اخلاق در بین مدعیان تدین کمرنگ شده و این درد بزرگی است.
وزیر اطلاعات ادامه داد: نقد مودبانه بسیار مهم است و در آن نباید به شخصیت فرد توهین کرد و یا ان را هدف قرار داد. رسانه باید افکار عمومی را در مسیر سازنده راهنمایی کند و نه اینکه عقده های جناحی را دنبال کند.
سومین نشست کانون حرفه ای رسانه چهارشنبه شب با حضور خبرنگاران، عکاسان و اهالی رسانه، محمود علوی وزیر اطلاعات و بهروز کمالوندی معاون رییس سازمان انرژی اتمی برگزار شد.



تاریخ انتشار : 25 خرداد 1396 16:43



» اخبار مرتبط:

  • ورود چند تیم تروریستی به تهران/اعضای یک تیم قبل از هر اقدامی دستگیر شدند
  • وزیر اطلاعات جزئیات تازه از دستگیری تروریست‌های تکفیری در تهران را تشریح کر ...
  • وزیر اطلاعات: حملات به لبنان و فرانسه، هشداری به ما بود
  • اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره شایعات خروج مدیرعامل یک بانک
  • تکذیبیه وزارت اطلاعات در مورد یک خبر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام