مشروح اخبار


» ایستگاه تاکسی مناطق 500 دستگاه گچساران ساماندهی می شود



شهردار دوگنبدان، از ساماندهی ایستگاه تاکسی و اتوبوس های مناطق 500دستگاه واقع در بازارچه ی میوه فروشان(شهرداری) خبر داد.


ایستگاه تاکسی مناطق 500 دستگاه گچساران ساماندهی می شود

شهردار دوگنبدان، از ساماندهی ایستگاه تاکسی و اتوبوس های مناطق 500دستگاه واقع در بازارچه ی میوه فروشان(شهرداری) خبر داد.

اردلان زینل زاده در گفت وگو با راک نیوز با بیان اینکه یکی از ایستگاه های تاکسی که مشکلات زیادی را هم برای شهروندان و هم برای تردد بوجود آورده بود ایستگاه تاکسی مناطق 500دستگاه بود که با آماده سازی محوطه روبروی کلینیک تخصصی والفجر ایستگاه این مسیر ساماندهی می شود. 

وی با بیان اینکه نبود جایگاه مناسب و لازم سبب بروز مشکلاتی برای رانندگان تاکسی و وجود برخی هرج و مرج‌ها و بی‌نظمی‌ها در بازارچه ی میوه فروشان شده است، افزود: مسافرانی که مقصد آنها نقاط مختلف 500دستگاه می باشد، می توانند از تاریخ یکم تیرماه از تاکسی های مستقر در ایستگاه جدید روبروی کلینیک تخصصی والفجر استفاده نمایند.

وی ادامه داد: به منظور ساماندهی ایستگاه تاکسی و اتوبوس 500دستگاه اقدامات مختلفی همچون توسعه محل ایستگاه، تهیه و نصب سرپناه ، بازسازی تابلوها و خط کشی صورت می گیرد.

زینل زاده در ادامه به پیشرفت 95 درصدی پل عابر پیاده و احداث نرده های ایمنی این منطقه اشاره کرد و گفت: این فعالیت ها در حال انجام بوده و ایمن سازی زیر پل عابر پیاده حد فاصل شهرداری تا کلینیک تخصصی والفجر نیز در برنامه این حوزه قرار دارد.

شهردار دوگنبدان ادامه داد: در راستای کاهش و روانسازی ترافیک، عملیات ساماندهی ایستگاه های تاکسی در سطح شهر آغاز و در حال حاضر ایستگاه 500دستگاه ساماندهی شد.

زینل زاده افزود: عملیات ساماندهی ایستگاه های تاکسی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و با هدف کاهش و روانسازی ترافیک و همچین رفاه حال شهروندان انجام می شود.

زینل زاده اظهار داشت: جهت ایجاد نظم در راستای وسایل حمل‌ونقل شهری دیگر جایگاه‌های تاکسی‌های درون شهری نیز ساماندهی می‌شود.

وی با بیان اینکه نبود جایگاه مناسب و لازم سبب بروز مشکلاتی برای رانندگان تاکسی و وجود برخی هرج و مرج‌ها و بی‌نظمی‌ها در شهر می‌شود، تصریح کرد: با احداث پارک سوارها و جایگاه مشخص و ویژه برای تاکسی‌ها می‌توان به این نابسامانی‌ها پایان داد.

زینل زاده با اشاره به اینکه وجود نابسامانی‌ها و بی‌نظمی‌ها در شهر منجر به افزایش میزان ترافیک در شهر می شود، اظهار کرد: با ایجاد نظم می‌توان خطوط پرتردد شهری و ترافیکی را ساماندهی کرد.

شهردار دوگنبدان عنوان کرد: با ساماندهی پایانه های تاکسی ،بخش قابل توجهی از وضعیت کیفی تردد در محدوده ایستگاه های تاکسی مرتفع خواهد شد.

ایستگاه تاکسی مناطق  500 دستگاه گچساران ساماندهی می شود
ایستگاه تاکسی مناطق  500 دستگاه گچساران ساماندهی می شود



تاریخ انتشار : 30 خرداد 1396 21:30



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی دوگنبدان: بیش از یکهزار دستگاه تاکسی در دوگنبدا ...
  • بی‌رغبتی رانندگان دهدشت در نوسازی تاکسی‌های فرسوده
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج منصوب شد
  • اعتصاب دسته جمعی تاکسی داران شهر نورآباد ممسنی+عکس
  • کرایه تاکسی ۳۰ درصد گران شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler