مشروح اخبار


» صحت انتخابات شهرهای چرام ، قلعه رئیسی و لیکک در استان کهگیلویه و بویراحمد



هیات عالی نظارت استان متشکل از مجمع نمایندگان استان یعنی آقایان دکتر تاجگردون ، حاج زارعی و حاج هاشمی پور، با رویه بی‌طرفی مطلق و صرفا بر مبنای قانون اعلام نظر نموده است.

وی ادامه داد: هر سه نماینده استان خواستار برخورد با عوامل تخلفات انتخاباتی در این شهرها هستند بخصوص نماینده آن شهرستانها در


هیات عالی نظارت صحت انتخابات شهرهای چرام ، قلعه رئیسی و لیکک در استان کهگیلویه و بویراحمد را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی راک نیوز،  دقایقی پیش دبیر هیات عالی نظارت استان گفت: پس از بررسی های فراوان و رسیدگی به شکایات و اعزام چندین گروه از کارشناسان و بازرسان خبره و بی‌طرف به شهرهای مذبور و بازشماری بخشی از شعب اخذ رای این شهرها یعنی به میزان ۱۰۰ درصد قلعه رئیسی، ۳۵ درصد چرام و ۵۲ درصد لیکک ، و وجود تغییرات در نتیجه های قبولی ( هر شهر یک نفر) ، صحت پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این سه شهر را تایید کردند.

وحید محمدی تبار افزود: هیات عالی نظارت استان متشکل از مجمع نمایندگان استان یعنی آقایان دکتر تاجگردون ، حاج زارعی و حاج هاشمی پور، با رویه بی‌طرفی مطلق و صرفا بر مبنای قانون اعلام نظر نموده است.

وی ادامه داد: هر سه نماینده استان خواستار برخورد با عوامل تخلفات انتخاباتی در این شهرها هستند بخصوص نماینده آن شهرستانها در مجلس شورای اسلامی و حتی آقای دکتر تاجگردون رئیس هیات عالی نظارت نیز طی نامه ای از استاندار محترم استان خواستار برخورد و پیگیری جدی با عوامل تخلفات در هر سطح و رده ای شده اند. محمدی تبار در پایان ضمن تشکر از همکاری های خوب و موثر دستگاه قضایی و امنیتی استان و عوامل آنها در این سه شهرستان، از توجه خاص استاندار محترم و مجمع نمایندگان استان بر پیگیری حقوق مردم و تلاش برای برخورد با عوامل تخلفات انتخاباتی تشکر کرد. وی افزود: همکاری‌های بسیار خوب رسانه‌ها ، سایتها و خبرگزاری ها در حفظ آرامش و برگزاری انتخابات بسیار خوب و ارزنده بود.



تاریخ انتشار : 1 تیر 1396 05:48



» اخبار مرتبط:

  • ابطال انتخابات شورای شهر لیکک تکذیب شد
  • در نشست هیات عالی نظارت مطرح شد؛انتخابات شورای شهر بوشهر تایید «نشد»
  • اعضای کمیته بازرسی انتخابات شوراهای کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شدند
  • رئیس و دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر در کهگیلویه و بویراحمد معرفی ...
  • تائید انتخابات یاسوج رانماینده این شهر اعلام کرد+باشت ولیکک
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler