مشروح اخبار


» مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: اینکه دانشگاه علوم پزشکی بیماران دارای بیمه تأمین اجتماعی را به دلیل بدهی ویزیت نکند پذیرفتنی نیست



مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید که 43 درصد از جمعیت این استان زیر پوشش خدمات مختلف تأمین اجتماعی قرار دارند.


مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید که 43 درصد از جمعیت این استان زیر پوشش خدمات مختلف تأمین اجتماعی قرار دارند.

 

بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن، استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 713 هزار نفر جمعیت دارد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ عباس نورمحمدی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: طبق آمار سازمان تأمین اجتماعی هم اکنون افزون بر 53 درصد از جمعیت کشور زیر پوشش حمایتی سازمان تأمین اجتماعی است که این رقم در کهگیلویه و بویراحمد 10 درصد کمتر از نرخ کشوری است.

وی افزود در استان کهگیلویه و بویراحمد 11 هزار مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی ساکن وجود دارد و سال گذشته ماهیانه 250 میلیارد ریال برای ارائه خدمت به این افراد در بخش‌های مختلف هزینه شد.

نورمحمدی گفت: 93 هزار بیمه شده اصلی و بیش از 300 هزار بیمه شده اصلی و تبعی در استان وجود دارد که در سال 95 نسبت به سال 94 تعداد بیمه شده‌ها هشت درصد افزایش یافت. مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: 492 نفر از کارگران این استان که بنا به هر دلیلی از کار بیکار شده‌اند هم اکنون از سازمان تأمین اجتماعی بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

نورمحمدی در ادامه از کارفرمایان خواست نسبت به پرداخت حق بیمه شدگان خود اقدام کنند. وی اظهار داشت: تأمین اجتماعی برای تقسیط بدهی بیمه کارفرمایان بخش خصوصی آمادگی دارد و این موضوع، بارها اعلام و در دولت یازدهم جرائم کارفرمایان برای اولین بار بخشیده شده است.

نورمحمدی تصریح کرد: اینکه دانشگاه علوم پزشکی بیماران دارای بیمه تأمین اجتماعی را به دلیل بدهی ویزیت نکند پذیرفتنی نیست و این برای مجموعه تأمین اجتماعی نگران کننده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح کشوری اس.اس.ام در این استان با هدف ثبت هویتی تمام بیمه شدگان اصلی و تبعی اجرایی و با این شرایط در صورتی فردی از بیمه شدگان اصلی و تبعی در آینده بخواهد شاغل شود نیاز به نام نویسی در تأمین اجتماعی ندارند.

 



تاریخ انتشار : 18 تیر 1396 18:19



» اخبار مرتبط:

  • مدیرانی که به اداره خود هم خیانت می‌کنند/ پول مردم در جیب ادارات بدهکار است
  • نورمحمدی خبرداد؛ برقراری حق مستمری کارگران حادثه فولاد بویراحمد
  • بیماران یاسوجی قربانی اختلاف تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی!+تصاویر
  • زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بیمه اجتماعی می‌شون ...
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler