مشروح اخبار


» رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مدعی شد:ماجرای گم شدن اسناد مالی در شهرداری بوشهر چیست؟



اخیرا زمزمه هایی درباره نامه کتبی یکی از اعضای شورای شهر به شهردار بوشهر جهت پاسخگویی درباره مفقود شدن چند سند مالی مطرح گردیده، اسنادی که ظاهرا ارتباط آن با برخی افراد بحث برانگیز شده است.


 اخیرا زمزمه هایی درباره نامه کتبی یکی از اعضای شورای شهر به شهردار بوشهر جهت پاسخگویی درباره مفقود شدن چند سند مالی مطرح گردیده، اسنادی که ظاهرا ارتباط آن با برخی افراد بحث برانگیز شده است.

به گزارش راک نیوز از بوشهر ؛ رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر در این خصوص به «خلیج فارس» می گوید: مفقود شدن برخی اسناد مالی در شهرداری مشکوک است و از شهردار درخواست پیگیری این موضوع را داریم.

علیرضا آماره با بیان اینکه سال گذشته از مفقود شدن چند سند مالی در شهرداری مطلع شده و موضوع به صورت شفاهی به شهردار اعلام گردید تا پیگیری شود، ادامه داد: البته گویا حراست شهرداری هم از مفقود شدن این اسناد مطلع گردیده است.

آماره با بیان اینکه هنوز پاسخ رسمی از شهردار دریافت نکرده ایم، گفت: اخیرا نامه ای از سوی شورا به شهردار درباره توضیح مکتوب پیرامون سرنوشت این چند سند ارسال شده و درخواست گردیده اگر اصل سندها موجود است، ارائه شود.

وی با بیان اینکه اسناد مذکور به شکل نامعلومی مفقود گردیده می گوید: با وجود آنکه اسناد مالی در شهرداری اسکن می شود، ولی بررسی ها نشان می دهد سابقه اسکن این چند سند که به بستگان یکی از افراد مربوط است وجود ندارد، چون هنوز شهرداری با گذشت مدت زیادی از طرح موضوع، پاسخی به شورا نداده است.

سخنگوی شورای شهر بوشهر درباره مبلغ و زمان این اسناد می گوید: بین یک میلیارد تا یک میلیارد و پانصدمیلیون تومان می باشد و زمان سندها نیز سال های 92 و 93 و مربوط به دوره شهردار سابق است، ولی چندی پیش از مفقود شدن آنها مطلع شدیم.

آماره با بیان اینکه سوابقی از این اسناد نزد حسابرس شهرداری وجود دارد و در اختیار ما نیز می باشد، ادامه داد: از اقای میگلی نژاد به عنوان ذیحساب کل شهرداری درخواست پیگیری این اتفاق داریم.

خبرنگار «خلیج فارس» تلاش کرد همزمان پاسخ مسئولان شهرداری را هم در خصوص ادعای سخنگوی شورای شهر منتشر نماید، ولی با وجود پیگیری های صورت گرفته، تا زمان انتشار این گزارش پاسخی دریافت نگردید.

 

 

 

 



تاریخ انتشار : 21 تیر 1396 17:25



» اخبار مرتبط:

  • تهدید به خودسوزی و جلوگیری از ورود شهردار برازجان!
  • قالیباف یک‌گام تا استیضاح؟
  • با رای اعضای شورای شهر؛ میگلی نژاد شهردار بوشهر شد
  • رئیس شورای شهر بوشهر انتخاب شد
  • سرپرست شهرداری بوشهر منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler