مشروح اخبار


» نسیم خوش خبری بسمت نورآباد وزیدن گرفت ؛ ازشهرداری شیراز تا وزارت کار/ دوگزینه احتمالی نورابادی برای تصدی پست های مهم+عکس



در سال 1372 موفق به دريافت مهندسي عمران از دانشگاه اصفهان و در سال 1380 كارشناسي ارشد خود را در رشته شهرسازي از دانشگاه شيراز اخذ نمود. سپس براي ادامه تحصيل به استراليا رفت و در سال 1385 با اخذ دكتري طراحي شهري به كشور بازگشت.


دکتر علی سلطانی از فرزندان منطقه ماهور شهرستان نوراباد ممسنی از گزینه های مطرح برای شهرداری شیراز میباشد.

وی در شهريور 1354 در روستاي بابامنير بخش ماهور ميلاتي بدنيا آمد. تحصيلات ابتدايي و متوسطه را در ممسني و دوران دبيرستان را در شيراز گذراند.

در سال 1372 موفق به دريافت مهندسي عمران از دانشگاه اصفهان و در سال 1380 كارشناسي ارشد خود را در رشته شهرسازي از دانشگاه شيراز اخذ نمود. سپس براي ادامه تحصيل به استراليا رفت و در سال 1385 با اخذ دكتري طراحي شهري به كشور بازگشت.

دكتر سلطاني همچنين دوره هاي پسادكتري شهرسازي را در دانشگاه زوكوبا در ژاپن و دانشگاه فني ازمير در تركيه گذرانده است و تاكنون نزديك به 50 مقاله معتبر در نشريات معتبر داخلي و خارجي منتشر نموده است. 
به گزارش راک نیوز از سوابق اجرای وی میتوان به ،رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیرازبمدت ۲ سال و رئیس نظارت سازمان برنامه و‌بودجه فارس ۲ سال اشاره نمود.
سوابق علمی:
استاد تمام شهرسازی
استاد نمونه پژوهشی کشور
هیئت علمی دانشگاه شیراز
سوابق پژوهشی دانشگاهی در ژاپن، استرالیا و ترکیه
تالیف و ‌ترجمه ۵ کتاب و‌صد مقاله
تحصیلات:
مهندسی عمران و فوق دکترای شهرسازی و ‌طراحی شهری

به گزارش راک نیوز ازممسنی، بر اساس لیست منتشر شده توسط خبرگزاری ایلنا دکتر وحید محمودی یکی از گزینه های نهایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

محمودی از فرزندان شهرستان نوراباد ممسنی و داماد یکی از نمایندگان سابق شهرستان ممسنی میباشد.

بر اساس گزارش های دریافتی. وی اکنون آلمان هستند و در دوره اصلاحات معاون وزیر بازرگانی بود.

یک منبع اگاه نیز در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت؛ وحید محمودی دو هفته قبل با جهانگیری و خاتمی دیدار داشته است و یک جلسه را هم دکتر گودرزی با واعظی تشکیل داده و در حال حاضر در حال انجام هماهنگی های بیشتر هستیم.

- محمودی دارای مدرک علمی ؛ دكتراي‌ اقتصاد (Ph.D) - گرايش‌ توسعه اقتصادي  وماليه عمومي - دانشگاه‌ اسكس (Essex) انگلستان‌ - 1379 ( 2000 ميلادي‌).

از سوابق اجرای وی میتوان به مدير عامل هولدينگ سرمايه گذاري خارجي ايران(ايهاك)- دوسلدورف المان- 1392 تاكنون
ومشاور عالي مدير عامل بانك تجارت و رئيس هيات موسس بيمه تجارت و شركت تأمين سرمايه تجارت- 1392-1388 اشاره نمود.



تاریخ انتشار : 21 تیر 1396 18:26



» اخبار مرتبط:

  • "دکترقرائتی" رئیس جدید دانشگاه پیام نور فارس شد
  • تسلیت فرمانداربه مناسبت درگذشت استاد یاردانشگاه گچساران
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد یاسوج منصوب شد/بازگشت آقای رئیس پس از ده سال!
  • رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی ‌فارس منصوب شد
  • همزمان با دهه ی فجرافتتاح 5پروژه پیام نور دراستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler